بازدیدی امن از نمایشگاه فرش دستباف همدان


بازدیدی امن از نمایشگاه فرش دستباف همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان همدان از برپایی نمایشگاه فرش دستباف در همدان خبر داد و گفت: علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه فرش باید به صورت الکترونیکی با مشخصات کامل ثبت نام کنند.

حمید گلی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر ثبت نام برای بازدید از نمایشگاه فرش، اظهار کرد: برای بازدید مردم از نمایشگاه‌ها دعوتنامه‌ای براساس مشخصات ارسالی به صورت الکترونیکی فرستاده می‌شود که در روز مشخص از نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در زمان مقرر از نمایشگاه دیدن کنند، تصریح کرد: این نمایشگاه با اجرای تمام پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و زیرنظر ستاد استانی کرونا برپا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان همدان با بیان اینکه قوی‌ترین پروتکل‌های بهداشتی کشور را فراهم کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: با اجرای پروتکل‌های بهداشتی جای امنی را برای مردم فراهم کرده‌ایم که با آرامش خاطر بازدید کنند.

وی با تأکید بر اینکه اولویت ما حفظ سلامت و اقتصاد مردم در کشور است، مطرح کرد: نمایشگاه فرش دستبافت از فردا بعدازظهر -۲۹ تیرماه- به مدت شش روز در محل نمایشگاه بین المللی همدان آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد