معاون بین الملل و امور ارزی موسسه ملل منصوب شد


مراسم معارفه جناب آقای سید محمد حسین رسول زاده حسینی به عنوان معاونت بین الملل وامور ارزی موسسه اعتباری ملل در صبح روز شنبه مورخ 1399/4/28 با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونین موسسه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار گردید.

معاون بین الملل و امور ارزی موسسه ملل منصوب شد
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل مراسم معارفه جناب آقای سید محمد حسین رسول زاده حسینی به عنوان معاونت بین الملل وامور ارزی موسسه اعتباری ملل در صبح روز شنبه مورخ 1399/4/28 با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونین موسسه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار گردید.

در این مراسم مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ابراز امیدواری کردند با حضور آقای رسول زاده که تجربه ای در خصوص مسائل ارزی در بانک مرکزی دارند بتوانیم برای سهولت در امور مشتریان خدمات ارزی مناسب را ارئه نماییم و در ادامه جلسه آقای رسول زاده حسینی را به سمت معاونت بین الملل و امور ارزی موسسه اعتباری ملل را معرفی نمودند.

آقای سید محمد حسین رسول زاده حسینی معاونت بین الملل و امور ارزی موسسه پیش از این مدیر اداره سیاستها و مقررات ارزی بانک مرکزی بوده اند.

گفتنی است پیش از این مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی با دسترسی موسسه اعتباری ملل به سامانه یکپارچه معاملات ارزی(نیما) به منظور خرید و فروش ارز و نیز عضویت در بازار بین بانکی ارز تهران به منظور انجام معاملات ارزی بانک مرکزی موافقت نموده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مبتلایت باشم