آنتونیو کونته: رم تیم مجهزی است؛ تمجید از ما شروع شده در حالی که قبل از آن انتقادات بیش از حدی وجود داشت


آنتونیو کونته: رم تیم مجهزی است؛ تمجید از ما شروع شده در حالی که قبل از آن انتقادات بیش از حدی وجود داشت

سرمربی اینتر معتقد است تیمش بازی سختی برابر رم خواهد داشت.

آنتونیو کونته می گوید تیمش باید در برابر رم که بازیکنان با کیفیتی و مربی خوبی دارد مراقب باشد.

به گزارش طرفداری، کونته به اینتر تی وی گفت:

دیدار برابر رم

رم تیمی مجهز با ترکیبی از بازیکنان فوق العاده و یک مربی عالی است. بازی فردا شب در المپیکو، دیداری دشوار تنها دو روز بعد از بازی خارج از خانه ما برابر اسپال خواهد بود بنابراین با توجه به سر و کار داشتن با سفر ها، یک روز کمتر فرصت برای ریکاوری داریم اما جنبه مثبت اینجاست که پس از دیدن کار در حال انجامی که در حال به رسمیت شناخته شدن است، شور و شوق زیادی داریم. تعریف و تمجید ها از شاگردانم شروع شده در حالی که قبل از آن در کمال تعجب، به تیم انتقادات زیادی وارد شده بود.

رم از نظر تاکتیکی کمی تغییر کرده است. در ابتدا آنها سیستم 4-2-3-1 را به کار می گرفتند و حالا با سه بازیکن در خط دفاعی و دو هافبک هجومی پشت سر ادین ژکو که بازیکنی قابل اتکا است بازی می کنند. آنها هنریک مخیتاریان را نیز به فرم خوبش بازگردانده اند و پلگرینی نیز خوب کار می کند. رم همچنین دو بازیکن کناری مثل اسپیناتزولا و یا حتی زاپاکوستا که در چلسی شاگرد من بود را در اختیار دارد. رم تیمی خوب با ترکیبی خوب است. حتی دیاوارا و ورتو نیز کیفیت و ثبات را برایشان فراهم می آورند. رم می خواهد فصل را خوب به پایان برساند بنابراین باید مراقب باشیم.

مصدومیت ها

مصدومیت ها موضوعی است که متاسفانه ما از ابتدای فصل مجبور بوده ایم با آن سر و کار داشته باشیم. پس از مصدومیت بد الکسیس سانچز از ناحیه مچ پا در ابتدای فصل، ما چهار یا پنج ماه بدون او بودیم درحالی که با توجه به مصدومیت های مکرر بازیکنان خط میانی، سال سختی را داشته ایم. به عنوان مثال استفانو سنسی که برای مدت کمی او را در دسترس داشتیم یا مصدومیت های بدی که برای نیکولو بارلا و حتی گالیاردینی پیش آمد. ماتیاس وسینو نیز مشکلات متعددی در زانویش دارد. در این دو پست از زمین، مشکلاتی برای من و همچنین تیم ایجاد شده اما با نگاه کردن به نیمه پر لیوان، آنهایی که به جای بازیکنان مصدوم به میدان رفتند واکنش مهمی نشان داده اند. در مورد بازیکنانی مثل والرو، بروزوویچ و یا گالیاردینی صحبت می کنم. سپس اریکسن را گرفتیم که او نیز در مرحله تطبیق با فوتبال ما است. مطمئنا چیزهای مثبتی نیز وجود داشته است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)