گوگل در حال آزمایش کروم بوک جدید با نمایشگر دوگانه است


گوگل در حال آزمایش کروم بوک جدید با نمایشگر دوگانه است

رسانه کلیک – شرکت گوگل در حال ساخت یک نمونه آزمایشی از کروم بوک جدید خود است که نمیشگر دوگانه لمسی دارد.  در سال‌های اخیر سیستم عامل کروم برای محصولات زیادی مانند لپ‌تاپ‌ها، دسکتاپ‌ها و تبلت‌ها منتشر شده است. شواهد جدید حاکی از آن است که اکنون گوگل می‌خواهد این سیستم عامل را برای محصول […] نوشته گوگل در حال آزمایش کروم بوک جدید با نمایشگر دوگانه...

رسانه کلیک – شرکت گوگل در حال ساخت یک نمونه آزمایشی از کروم بوک جدید خود است که نمیشگر دوگانه لمسی دارد.

در سال‌های اخیر سیستم عامل کروم برای محصولات زیادی مانند لپ‌تاپ‌ها، دسکتاپ‌ها و تبلت‌ها منتشر شده است. شواهد جدید حاکی از آن است که اکنون گوگل می‌خواهد این سیستم عامل را برای محصول جدید خود یعنی کروم بوک با نمایشگر دوگانه نیز ارائه دهد.

در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی به دنبال تولید تبلت‌ها یا لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگر دوگانه بوده‌اند. شرکت ایسوس لپ‌تاپ ZenBook Duo Pro با دو نمایشگر لمسی را وارد بازار کرده است و مایکروسافت نیز در حال توسعه سیستم عامل ویندوز 10X برای دستگاه‌های با دو صفحه نمایش مانند تبلت سرفیس نئو است.

گوگل نیز نمی‌خواهد از رقبای خود عقب بیفتد و در حال کار روی یک دستگاه جدید با سیستم عامل کروم است که اسم رمزی آن Palkia است. به احتمال زیاد یکی از این نمایشگرها همان نمایشگر همیشگی همه لپ‌تاپ‌ها است و دومین نمایشگر، پایین لولای لپ‌تاپ قرار دارد (همان جایی که دومین نمایشگر ZenBook Duo Pro قرار دارد.)

نمی‌توان در آینده نزدیک منتظر این لپ‌تاپ در بازار بود و گوگل در مرحله ساخت نمونه‌آزمایشی این لپ‌تاپ است تا خود را برای آینده آماده کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403