طرح «مالیات بر خانه‌های خالی» برای رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد


طرح «مالیات بر خانه‌های خالی» برای رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح دو فوریتی اصلاح ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم(مالیات بر خانه‌های خالی) را برای رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی ارجاع کردند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : طرح «مالیات بر خانه‌های خالی» برای رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح دو فوریتی اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم(مالیات بر خانه‌های خالی) را برای رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی ارجاع کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز-یکشنبه-مجلس طرح دو فوریتی اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم را برای رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح دارای ابهاماتی است که باید در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رفع شود.

تشکیل کمیسیون ویژه تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در دستور کار مجلس قرار دارد

جلسه علنی امروز- یکشنبه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه در ابتدای جلسه علنی گفت: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دو فوریتی اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به عنوان ناظر در شورای سنجش پذیرش و دانشجو، انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری به عنوان ناظر در شورای عالی آموزش و پرورش در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

نماینده مردم قم در مجلس یادآور شد: نمایندگان همچنین قرار است دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری به عنوان ناظر در شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری، دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش به عنوان ناظر در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاها، دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون امور داخلی و شوراها به عنوان عضو هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها انتخاب کنند.

وی افزود: همچنین سه نفر از اعضای کادر پزشکی با معرفی کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان عضو در هیات نظارت بر انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی، یک نفر از اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری به عنوان عضو شورای سیاستگذاری برنامه ریزی و نظارت مرکزی، یک نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران انتخاب می‌شوند.

امیرآبادی گفت: همچنین قرار است یک نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و یک نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در شورای عالی ایمنی زیستی، یک نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان یک نفر از کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به عنوان ناظر در هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، یک نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان ناظر در شورای عالی نظام پرستاری انتخاب شود.

وی ادامه داد: در جلسه علنی امروز تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی بررسی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک