تفاهم‌‏نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان امضا شد


تفاهم‌‏نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان امضا شد

زاهدان- ایرنا- تفاهم‌نامه همکاری در زمینه توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان و اداره‌کل فنی و حرفه‌ای این استان امضا شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مهارت در کنار آموزش عالی موجب می‌شود دانشجو به یک فرد متخصص تبدیل شود و در اولین فرصت شغل مناسب پیدا کند.

سلطانعلی میر افزود: امروز نیازمند تحقق و جهش مهارت هستیم و نگاه مهارت آموزی در بین تمام دانشکده‌ها و پردیس‌ها باید رخ دهد چراکه رشد و تسعه و اشتغال با مهارت آموزی محقق می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز گفت: توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برآورده شدن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای، فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی اهداف اصلی این تفاهم‌نامه است.

خداداد اولیایی تصریح کرد: تشکیل کارگروه مشترک با معرفی رسمی نمایندگان طرفین، نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاه‌منامه، همکاری در برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک، همکاری در چاپ مقالات مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه در نشریات و مجلات طرفین، از جمله تعهدات در این تفاهم‏‌نامه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر