چطور ریه‌های خود را بطور طبیعی تقویت و پاکسازی کنیم؟


اگر شما یک سیگاری در حال ترک هستید یا می خواهید ریه های سالم تری داشته باشید ، ریه های خود را به طور طبیعی تمیز کرده و با این نکات آنها را سالم نگه می دارید.

به گزارش سایت طلا، آیا می دانید که می توان ریه ها را به طور طبیعی تمیز کرد؟ اما قبل از هر چیزی، باید به خاطر داشته باشید که اگر سیگار می کشید ، تمام دودهای ناشی از سیگاری که استنشاق می کنید در ریه های شما مستقر می شوند این کار مانع جذب صحیح اکسیژن به سلولهای شما و خروج دی اکسید کربن می شود.

با این وجود ، شما سیگاری هستید یا خیر ، می توانید با رعایت این نکات ساده و کاربردی ، ریه های خود را تقویت و تمیز کنید.

نکاتی برای تمیز کردن طبیعی ریه ها
اول از همه ، مهم است که رژیم غذایی شما غنی از مرکبات باشد ، زیرا این میوه ها دارای ویتامین C بالایی هستند. این می تواند به شما در از بین بردن رادیکالهای آزاد که می تواند باعث احتقان در ریه ها شود کمک کند.

غذاهای دیگری که به شما کمک می کنند ، یونجه ، گندم و مخمر آبجو باشند ، زیرا این غذاها سرشار از ویتامین E هستند. این ها یکی از بهترین مواد مغذی برای کمک به ریه های شما در مبارزه با آلودگی هوا است که در شهرهای بزرگ یافت می شود.

چطور ریه‌های خود را بطور طبیعی تقویت و پاکسازی کنیم؟
تغییرات فصلی
همانطور که همه ما می دانیم ، پاییز و زمستان دو فصل بد برای ریه های شما هستند. بیماری ها چند برابر می شوند و هر کسی می تواند به شاخص ترین این بیماری ها یعنی سرماخوردگی و آنفلونزا مبتلا شود . آنفولانزا یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس RNA ایجاد می شود و انواع مختلفی از آن وجود دارد. همه انواع انفلونزا بر انسان تأثیر نمی گذارد ، زیرا برخی بر روی حیوانات نیز تأثیر گذارند. برخی از سویه های RNA بسیار جدی و احتمالاً حتی کشنده هستند.

آنفولانزا در زمستان بسیار بدتر است زیرا ویروس در هوای سرد قوی تر است. در دمای 32 درجه فارنهایت ، ویروس می تواند حدود یک ماه زنده بماند ، اما در 100 درجه فارنهایت ، ویروس حتی برای یک هفته زنده نمی ماند.

سرماخوردگی (که به اندازه آنفولانزا جدی نیست) نیز یک عفونت ویروسی است که در اثر رینو ویروس ایجاد می شود. از آنجا که به اندازه آنفولانزا جدی نیست ، و داروهای فراوانی برای درمان و تسکین علائمش وجود دارد، اما با این حال پیشگیری از سرماخوردگی بهتر، سالم تر و ارزان تر از درمان آن است.

به همین دلیل در این مقاله به شما توصیه هایی در مورد نحوه تقویت و پاکسازی طبیعی ریه ها می دهیم.

چطور ریه‌های خود را بطور طبیعی تقویت و پاکسازی کنیم؟

بدترین ایراد وجود خلط ها چیست؟
اگر در مورد تمیز کردن ریه ها صحبت کنیم ، مطمئناً باید در مورد خلط صحبت کنیم. ترشحات خلط همیشه علامت زنگ خطر برای ریه های شما است ، زیرا اگر مبتلا به خلط هستید ، این علامت آن است که ریه های شما کثیف است.شایع ترین علل خلط سیگار کشیدن و بیماری (معمولاً آنفولانزا ، اما به طور بالقوه همچنین سرماخوردگی) است. خلط می تواند باعث تحریک و انسداد ظرفیت ریه شود ، بنابراین باید همیشه در صورت وجود سعی کنید آن را از بین ببرید.

چگونه می توانم از شر خلط خلاص شوم؟
بهترین راه برای خلاصی از خلط ریه(و همچنین جلوگیری از آن) نوشیدن مایعات فراوان است. توصیه می شود حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید یکی دیگر از درمانهای طبیعی ، که بسیار عالی است ، استنشاق بخار با روغنهای اساسی مانند رزماری ، منتول یا اکالیپتوس است.

برای این کار ، ما توصیه می کنیم از بخار آب بعنوان مرطوب کننده استفاده کنید (که در آن می توانید سه قطره از روغنهای اساسی که به شما توصیه می کنیم اضافه کنید).
اگر رطوبت گیر ندارید ، می توانید مقداری آب جوشانده و بعد از اینکه آب جوش آمد سه قطره روغن ضروری اضافه کنید. سپس آن را از روی حرارت بردارید و در بخار حاصله نفس بکشید.

با استفاده از این نکات ساده می توانید بخشی مهمی از روند تمیز کردن طبیعی ریه ها ، بهبود ظرفیت ریه های خود و جلوگیری از ابتلا به ویروس آنفولانزا و سایر مشکلات تنفسی طی کرده اید .

هشدار: افرادی که از آسم رنج می برند ، نباید بدون مشورت با پزشک ، هیچ یک از این روش ها را انجام دهند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

ماجرای دزد خیانتکار؛ رابطه زن جوان با مرد همسایه | 10.4 هزار اشتباهاتی که سرمایه شما را به باد می‌دهد | 44.9 هزار خودروی جدید مدیران خودرو به زودی وارد بازار می شود+ عکس و مشخصات | 30.1 هزار با این ۴ نوشیدنی سلامتی کلیه‌های خود را تضمین کنید | 41.1 هزار خواننده پاپ مهاجرت کرد! | 57.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | انتقال مجروحین حمله هوایی به پایگاه کالسو به مراکز درمانی بابل در جنوب بغداد