علامت v یا Y در چشم زن باردار چیست


تست تشخیص جنسیت جنین از چشم زن باردار و رگ خونی y و v شکل روش انجام تست تشخیص جنسیت جنین از روی چشم زن باردار و علامت v یا Y در چشم زن باردار را میخوانید. پی بردن به جنسیت جنین و دختر و پسر بودن نوزاد برای مادران حامله همیشه یکی از مهمترین […] نوشته علامت v یا Y در چشم زن باردار چیست اولین بار در مجله اینترنتی حرف تازه. پدیدار شد.

تست تشخیص جنسیت جنین از چشم زن باردار و رگ خونی y و v شکل

روش انجام تست تشخیص جنسیت جنین از روی چشم زن باردار و علامت v یا Y در چشم زن باردار را میخوانید. پی بردن به جنسیت جنین و دختر و پسر بودن نوزاد برای مادران حامله همیشه یکی از مهمترین دغدغه های آنهاست و همیشه عجله میکنند و دنبال راهی هستند که هر چه زودتر بفهمند توراهی آنها دختر گوگولی و ناز پیرهن زری است یا پسر کل زری جنتلمن.

علامت v یا Y در چشم زن باردار چیست

تعیین جنسیت بچه از روی چشمان زن باردار

با ما در مجله حرف تازه همراه باشید تا دو نظریه تشخیص جنسیت فرزند متولد نشده را از روی چشم بررسی کنیم و به شما بگوئیم که علامت y در چشم مادر آبستن چه معنی دارد.

رگ خونی در سفیدی چشم زن باردار

علامت y در چشم زن باردار نشان دهنده چیست؟ با ما همراه باشید تا صحت و سقم این نظریه را بخوانید

به قسمت سفید چشم زیر عنبیه نگاه کنید، برای اینکار و پلک پایین خود را با دست به سمت پایین بکشید ، اگر دو رگ با قلاب در بالای آنها در چشم چپ داشته باشید، فرزند شما پسر است.
اما اگر این دو رگ در چشم راست باشد فرزند شما دختر است.

علامت v یا Y در چشم زن باردار چیست

علامت v یا Y در سفیدی چشم زن باردار

در تست دوم به همان قسمت چشم خود نگاه کنید و به دنبال رگ V شکل و یا شکل U یا Y شکل بگردید . این نظریه مخالف نظریه قبلی است. اگر رگ در چشم چپ شما باشد فرزند شما دختر است.
عمیق به چشم خود نگاه کنید! اگر در قسمت پایین چشم چپ خود رگ به شکل V یا Y داشته باشید، فرزند شما دختر است. اگر رگ در چشم راست باشد فرزند شما پسر است. هر دو چشم نشان دهنده دوقلو یا دختر است.

یعنی اگر در چشم راست شما باشد فرزند شما پسر است. اگر رگ ها در هر دو چشم باشد فرزند شما دختر است و بدون رگ نشان می دهد فرزند شما پسر است.

علامت v یا Y در چشم زن باردار چیست

با مطالعه بخش سفید زیر عنبیه شما می توانید تعیین جنسیت جنین را پیش بینی کنید. اگر عروقی به شکل “v” و “y” و یا “u” زیر چشم چپ شما دیده شد شما دارای جنین دختر هستید و اگر این اشکال در زیر چشم راست شما بود ممکن است جنین شما پسر باشد.اگر این اشکال در هر دو چشم دیده شد، جنسیت جنین دختر و اگر در هیچ یک دیده نشد جنین پسر خواهد بود.

تعیین جنسیت از روش صربان قلب جنین

براساس بعضی باورهای قدیمی، روش هایی وجود دارد که می توان به کمک آنها پیش یا بدون سونوگرافی هم به جنسیت بچه پی برد؛ از جمله ضربان قلب. گفته می شود اگر تعداد ضربان قلب کودک ۱۴۰بار در هر د قیقه یا بیشتر باشد ، فرزند دختر و اگر زیر ۱۴۰ضربه درد قیقه باشد، پسر است.

کلام آخر

این تست ها و تشخیص جنسیت از روی علامت y در چشم صرفا نظریه بوده و برخی آنرا درست و تشخیص را دقیق اعلام کردند و برخی نیز برخلاف آنرا گفتند.
برای اینکه از جنسیت جنین خود بطور دقیق آگاه شوید حتما تحت نظر پزشک و با انجام سونوگرافی ، به دختر و پسر بودن فرزندتان آگاه شوید، تا بتوانید سیسمونی و لوازم مناسب جنس بچه خریداری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بارداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم