چگونه خانمی خوشتیپ و شیک پوش باشیم؟ ( راز خوشتیپ بودن )


چگونه خانمی خوشتیپ و شیک پوش باشیم؟ ( راز خوشتیپ بودن ) راز خوشتیپ بودن / خانم خوش تیپ و باوقار همیشه تمیز و مرتب لباس می پوشد، به اندازه آرایش می کند و عطر خاص می زند. رازهای خوش تیپی و جذابیت خانم های باوقار را بشناسید. برخی از خانم ها همیشه جذاب و […] نوشته چگونه خانمی خوشتیپ و شیک پوش باشیم؟ ( راز خوشتیپ بودن ) اولین بار در مجله اینترنتی حرف...

چگونه خانمی خوشتیپ و شیک پوش باشیم؟ ( راز خوشتیپ بودن )

راز خوشتیپ بودن / خانم خوش تیپ و باوقار همیشه تمیز و مرتب لباس می پوشد، به اندازه آرایش می کند و عطر خاص می زند. رازهای خوش تیپی و جذابیت خانم های باوقار را بشناسید. برخی از خانم ها همیشه جذاب و خوش تیپ به نظر می رسند .

چگونه خانمی خوشتیپ و شیک پوش باشیم؟ ( راز خوشتیپ بودن )

راز خوشتیپ بودن

این افراد در لباس پوشیدن و ظاهر خود نکاتی را رعایت می کنند تا در هر موقعیتی شیک و با وقار باشند زیرا باوقار بودن باعث می شود زنانه، جذاب، و کامل بنظر آیند. اگر کنجکاو شده اید و می خواهید بدانید راز خوش تیپ و با وقار به نظر رسیدن این خانم ها چیست این بخش از دنیای مد حرف تازه را مطالعه فرمایید. رازها و ترفندهای خوش تیپی به ما کمک میکنند تا ایده های جدید در لباس پوشیدن را امتحان کنیم و با ایجاد تغییراتی در سبک لباس پوشیدن مان به استایلی شیک و مد روز برسید. در این مطلب مهمترین و در عین حال ساده ترین رازهای خوشتیپی که کمتر کسی از آن ها باخبر است را به شما میگوییم.

چگونه خانمی خوشتیپ و شیک پوش باشیم؟ ( راز خوشتیپ بودن )

متناسب با فرم اندام تان لباس بپوشید, مهمترین نکته برای خوشتیپ بودن این است که خوش اندام باشید. با لباس هایی که انتخاب میکنید میتوانید خود را چاق, لاغر, قدبلند و یا قد کوتاه نشان دهید. مثلا اگر اندام گلابی شکل دارید باید لباس هایی با رنگ های تیره برای پایین تنه تان انتخاب کنید.هرچیزی که مد شد شما مجبور نیستید آن را امتحان کنید, ابتدا باید فرم اندام و سبک استایل تان را در نظر بگیرید. اگر مثلا مانتو بلند مد شده و شما میدانید که این سبک مانتو به شما نمی آید پس بهتر است مد را بیخیال شوید و چیزی که به فرم اندام تان بیشتر می آید را بپوشید.رنگ های جدید را امتحان کنید, بسیاری از افراد فقط از یک سری رنگ های خاص در لباس پوشیدن شان استفاده میکنند مثلا فقط رنگ های تیره و خنثی. با استفاده از رنگ های جدید در تیپ و استایل تان کمی تنوع ایجاد کنید و با رنگ های شاد آشتی کنید.اگر هم خواستید تیپ مشکی بزنید جزئیاتی با رنگ های سفید یا طلایی به آن اضافه کنید تا تیپ تان دوبرابر زیبا شود, از رنگ مشکی به تنهایی استفاده نکنید.

چگونه خانمی خوشتیپ و شیک پوش باشیم؟ ( راز خوشتیپ بودن )

در دنیای مد و فشن مهمترین راز شیکپوش بودن ساده پوشی است، این یکی از نکاتی است که فشن بلاگر‌های ایرانی و خارجی برای داشتن تیپ بهتر رعایت میکنند. حتما شما هم سلبریتی‌های معروفی را دیده اید که با ساده‌ترین لباس‌ها چقد شیک به نظر میرسند مثلا مگان مارکل عروس ملکه انگلیس در روز عروسی اش لباس عروس فوق العاده ساده به تن داشت و در عین حال فوق العده شیکپوش بود.تناسب قد و وزن در شیکپوشی بسیار موثر است، شما برای شیکپوشی نیاز دارید که اندام متناسبی داشته باشید و وزن تان با قد تان هماهنگی داشته باشد. شاید در طول روز افراد زیادی را ببینید که با پوشیدن لباس‌های گرانقیمت اصلا شیکپوش به نظر نمیرسند، زیرا بین قد و وزن شان تناسبی وجود ندارد و همچنین متناسب با سن و رنگ پوست شان لباس انتخاب نکرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ست کردن لباس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403