خبر ازدواج احمد نوراللهی بازیکن پرسپولیس


خبر ازدواج احمد نوراللهی بازیکن پرسپولیس ازدواج احمد نوراللهی به درخواست مادر! احمد نوراللهی که در آخرین دیدار پرسپولیس برابر الجزیره امارات گل خود را به ثمر رساند و عملکرد درخشانی داشت تا تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، بالاخره به جمع متأهلین پیوست. شماره 8 پرسپولیس در پست جدید خود […] نوشته خبر ازدواج احمد نوراللهی...

خبر ازدواج احمد نوراللهی بازیکن پرسپولیس

ازدواج احمد نوراللهی به درخواست مادر!

احمد نوراللهی که در آخرین دیدار پرسپولیس برابر الجزیره امارات گل خود را به ثمر رساند و عملکرد درخشانی داشت تا تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، بالاخره به جمع متأهلین پیوست. شماره ۸ پرسپولیس در پست جدید خود در اینستاگرام عکسی با لباس دامادی منتشر کرد که تاریخ ۱۳۹۷/۲/۱۱ در آن قید شده بود.

خبر ازدواج احمد نوراللهی بازیکن پرسپولیس

عکس ازدواج احمد نوراللهی

مادر احمد که یک بانوی فرهیخته و فرهنگی است، از مدت‌ها پیش به دنبال پیدا کردن دختری مناسب برای پسر فوتبالیست خود بود و این موضوع را بارها با نوراللهی در میان گذاشت. احمد نوراللهی که پسر سر به ‌زیر و نجیبی است، هر بار طفره می‌رفت تا اینکه بالاخره در تور افتاد!

شماره ۸ پرسپولیس بی‌سر و صدا به آزادشهر سفر کرد و با نظر مادر خودش پای سفره عقد نشست.

نوراللهی به دوستان کنجکاوش: می‌آیم تهران توضیح می‌دهم!

همبازیان و دوستان احمد نوراللهی باور نمی‌کردند او بی‌سر و صدا ازدواج کند و به کسی هم خبر ندهد. شماره ۸ اصولاً آدم توداری است. دیروز یکی از دوستان کنجکاو او پرسید:‌ چی شد؟ کی ازدواج کردی که ما بی‌خبر بودیم؟! نوراللهی هم کوتاه جواب داد: «می‌آیم تهران توضیح می‌دهم!»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت