افکت جدید اینستاگرام با موسیقی هماهنگ می‌شود


اینستاگرام به توسعه‌ دهندگان افکت‌های واقعیت افزوده، امکان ساخت افکت‌های وابسته به موسیقی را داد.

افکت جدید اینستاگرام با موسیقی هماهنگ می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان ظهور قابلیت واقعیت افزوده و در دسترس قرار گرفتن این قابلیت، شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز تمرکز ویژه‌ای روی آن گذاشت و سعی کرد با انتشار افکت‌های متنوعی جذابیت این شبکه را بیش از پیش افزایش دهد. این شبکه به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد جلوه‌های واقعیت افزوده جدیدی را اضافه کند که نسبت به پخش موسیقی واکنش نشان داده و همزمان با پخش موسیقی تغییر می‌کند. افکت‌های جدید اینستاگرام با موسیقی‌هایی که در اینستاگرام وجود داشته باشد به راحتی همگام سازی می‌شود، همچنین کاربر نیز می‌توان موسیقی‌های مورد علاقه خود را از گوشی انتخاب کرده و از آن‌ها در این افکت استفاده کنند.

ابزارهای ساخت افکت‌ واقعیت افزوده در اینستاگرام

طبق اعلام اینستاگرام توسعه دهندگان افکت‌های AR می‌توانند به کمک ابزارهایی مانند Spark AR و AR-creation tool دست به ساخت افکت‌های مربوط به موسیقی زنند. علاوه بر این اینستاگرام به افراد این اجازه را داده است تا در صورتی که ویدئویی را در گذشته ذخیره کرده‌اند بتوانند افکت‌های موسیقی را نیز روی آن‎‌ها اجرا کنند و به این ترتیب افراد مجبور نخواهند بود حتما هنگام ضبط ویدئو افکت‌های AR را به ویدئو خود اضافه کنند.

افکت جدید اینستاگرام با موسیقی هماهنگ می‌شود

یکی از سازندگان افکت موسیقی که مسئول Spark AR است، اعلام کرده است که اینستاگرام قصد دارد تا جای ممکن به سازندگان افکت‌ها فرصت خلق افکت‌های جدید را بدهد تا از این طریق بتوانند افراد بیشتری را جذب قابلیت واقعیت افزوده کنند. اینستاگرام برای دسترسی سریع‌تر کاربران به افکت‌های تولید شده از سوی یک توسعه دهنده بخشی را به پروفایل آن‌ها اضافه کرده است تا کاربران با ورود به این بخش به کلیه افکت‌های تولیدی از سوی آن‌ها دسترسی پیدا کرده و افکت دلخواه خود را به راحتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: طراحی ظاهری گوشی +Galaxy Note 20 فاش شد

اینستاگرام درباره افکت‌های واقعیت افزوده اعلام کرده است که هنوز راهی طولانی در این حوزه دارد و تمام سعی خود را برای هر چه طبیعی‌تر کردن این افکت‌ها انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا