همراهی شهرداری ساری برای تکمیل بزرگترین تالار فرهنگی شمال کشور 


همراهی شهرداری ساری برای تکمیل بزرگترین تالار فرهنگی شمال کشور 

امروز در نشست مشترک شهرداری ساری و اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، عباس رجبی شهردار ساری همراهی خود را برای تکمیل این مجموعه فرهنگی در مرکز استان اعلام کرد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، نشست عباس رجبی شهردار مرکز مازندران با عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر ساری، معاونان و مدیران مجموعه شهرداری در دفتر شهردار منطقه دو با موضوع بررسی وضعیت و تکمیل پروژه تالار فرهنگی شهر ساری برگزار شد.

شهردار ساری در این نشست با بیان اینکه تالار فرهنگ و هنر از پروژه های فاخر فرهنگی در مرکز استان است ،همراهی شهرداری را برای تکمیل این پروژه اعلام کرد.

عباس رجبی با بیان اینکه شهرداری ساری در توسعه فضای فرهنگی مرکز استان از هیچ کوششی دریغ نمی کند، اظهار کرد: شهروندان ساروی سال ها منتظر بهره برداری از این تالار هستند و این مطالبه بحق مردم ساری هنوز بی پاسخ مانده است این در حالیست که مازندران با داشتن ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی و گردشگری از داشتن فضای فرهنگی به ویژه در مرکز استان محروم است.

وی با بیان اینکه با همراهی و همدلی می توان کارهای بزرگی انجام داد،خاطرنشان کرد: در کنار توسعه فعالیت های عمرانی در شهرداری ساری، نگاه ویژه به اقدامات فرهنگی داریم.

سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی ساری نیز به اهمیت ساخت تالار فرهنگی در مازندران پرداخت و آن را اقدامی مهم در حوزه توسعه زیرساخت های حوزه و فرهنگ و هنر شهر که همواره از مطالبات شهروندان ساروی است؛ دانست.

عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران نیز با بیان اینکه تالار فرهنگ و هنر ساری بزرگترین تالار فرهنگی در شمال کشور است سالهاست به دلیل نبودن اعتبار کافی در مرکز استان نیمه کاره رها شده بود اکنون با تامین بخشی از اعتبار پیش بینی می شود که فاز اول آن که شامل فضای اداری، یک سالن هزار نفری موسوم به سالن همایش و بخشی های نمایشگاهی است ، تا پایان امسال خاتمه یابد.

وی به عملکرد مدیریت شهری در عرصه فرهنگ و هنر اشاره واز همراهی ارزنده عباس رجبی شهردار ساری برای تکمیل ساخت این پروژه فرهنگی قدردانی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا