500 بازیگر در بازسازی واقعه غدیر سرایان نقش دارند


500 بازیگر در بازسازی واقعه غدیر سرایان نقش دارند

فرخنده گفت: 500 نفر بازیگردر اجرای بازسازی واقعه غدیر به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی شهرستان سرایان به ایفای نقش خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «علی فرخنده» پیش از ظهر امروز (۲۹ تیر) با تشریح برنامه های دهه غدیر در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان، استفاده از زبان هنر در اجرای برنامه های دهه غدیر را مورد تاکید قرار داد و افزود: یکی از کارهایی که برنامه های تاریخ اسلام را ماندگار می کند استفاده از زبان هنر است که این امر توسط مجموعه سازمان بسیج اجرایی شده است و برای اولین بار در شهرستان سرایان به صورت حرفه ای در دهه غدیر اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرایان در ادامه با بیان اینکه رویداد بازسازی واقعه غدیر در سال جاری متفاوت تر از سال‌های گذشته و در ارتفاعات شمس آباد سرایان که به ارتفاعات غدیر تغییر نام خواهد یافت با حضور بیش از ۵۰۰ بازیگر محلی برگزار خواهد شد، از افتتاح مجموعه فرهنگی و مذهبی غدیر در محله جواد الائمه سرایان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان هم خبر داد و افزود: همزمان با افتتاح این مجموعه که با مشارکت اهالی و قرارگاه سازندگی مجموعه سپاه سرایان انجام شده است عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی نیز در جوار این مجموعه شروع می شود .

وی در ادامه اظهار کرد: در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نیز دفتر ستاد مردمی غدیر در شهرستان سرایان افتتاح می شود تا مردم به صورت خودجوش برنامه های دهه امامت و ولایت را مدیریت کنند.

فرخندهاهمیت توجه و رونق فعالیت‌های دهه غدیر را یاداور شد و اضافه کرد: بنا به سفارشات ائمه، غدیر باید چهره به چهره و نسل به نسل معرفی و احیا شود .

وی بیان کرد: به عنوان یک اصل برای احیای جامعه انسانی و اسلامی باید به واقعه غدیر نگریست.

وی به برنامه های متفاوت ایام غدیر در سال جاری اشاره کرد و گفت: ستاد غدیر شهرستان با کمیته های ۸ گانه آن تشکیل و فعالیت خود را با برگزاری چندین جلسه و نشست آغاز کرده است.

به گفته فرمانده سپاه سرایان برگزاری کاروان شادی، جشن نمادین عروسی با حضور زوجین سادات، یادواره شهدا و برپایی موکب فرهنگی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، براگزاری مرحله دوم مواسات و توزیع بسته های معیشتی بین محرومان و مدیحه سرایی از جمله برنامه های جانبی بزرگترین عید شیعیان در سرایان است.

پایان پیام/577

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا