50 برنامه فرهنگی هفته ازدواج در همدان اجرا می‌شود


50 برنامه فرهنگی هفته ازدواج در همدان اجرا می‌شود

همدان _ ایرنا_ معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و هفته ازدواج 50 عنوان برنامه فرهنگی در سطح این استان اجرا می‌شود.

محرم روزبه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رسیدگی به نیازهای جوانان در حوزه های مختلفی چون اشتغال و ازدواج از رسالت های اداره کل ورزش و جوانان است، گفت: اجرای این برنامه ها به منظور الگوسازی برای ازدواج جوانان پیش بینی شده است.

وی افزود: در راستای غنی تر شدن هرچه بیشتر برنامه های هفته ازدواج ( یکم تا هفتم مرداد ماه) جلساتی برای برنامه ریزی و هماهنگی با معاونت جوانان، مجمع جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد و دستگاههای دولتی برای رفع مشکلات جوانان و استفاده از تمام ظرفیت ها برگزار شد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: راه اندازی غرفه های مشاوره پیش و حین ازدواج، تولید محتوای فرهنگی دیجیتال، نشست های تخصصی و رسانه ای پیرامون ازدواج و راه های انتخاب برتر، نشست با سمن های فعال در این حوزه و کارگاه های آموزشی ویژه زوج های جوان از مهم ترین برنامه های این هفته در استان همدان است.

به گفته وی در این برنامه ها به دنبال ایجاد فضای تازه و گفتگوی صمیمی هستیم و سعی بر آن شده تا با بهره گیری از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج و مشاوره بتوانیم بهترین تاثیرگزاری را در این حوزه داشته باشیم.

روزبه با اشاره به اینکه ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نمونه کامل یک ازدواج موفق و الگو برای همه جوانان است ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و اجرای مصوبات آن گامی بلند برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار و کاهش آمار طلاق در استان برداریم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان مستعد و مؤمن ایران پاسداران اصلی نظام اسلامی هستند و باید همه امکانات برای شکوفایی هر چه بیش تر آنان فراهم شود گفت: ابن برنامه ها به لحاظ کمی شامل همه جوانان و به لحاظ کیفی باید محتوایی، اثربخش و شوق آفرین باشد تا زمینه رشد و تعالی بیشتر جوانان را فراهم و امور مربوط به تأمین نیازهای اساسی آنان را تسهیل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید