آزمایش کرونای همه اعضای کادر درمانی بیمارستان بندرترکمن مثبت شد


خرداد: فرماندار بندرترکمن گفت: متاسفانه تست کرونا همه کادر درمان در بیمارستان این شهرستان مثبت شده و نیازمند ملزومات و تجهیزات در این حوزه هستیم.به گزارش خرداد به نقل از تسنیم ، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در...

خرداد: فرماندار بندرترکمن گفت: متاسفانه تست کرونا همه کادر درمان در بیمارستان این شهرستان مثبت شده و نیازمند ملزومات و تجهیزات در این حوزه هستیم.
به گزارش خرداد به نقل از تسنیم ، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در ارتباط تصویری با ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان اظهار داشت: در وضعیت قرمز کرونا در گنبدکاووس مراسم عید قربان ممکن پاشنه آشیل باشد و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کاهش شیوع کرونا در شهرستان استفاده کنیم.

وی افزود: صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها باید موج قدرتمندی ایجاد کنند و بیانیه‌ای صادر شود تا با توجه به شیوع کرونا و به منظور سلامتی شهروندان مراسم عید قربان نداشته باشیم که این اتفاق نیازمند آگاه‌سازی مردم است.

فرماندار بندرترکمن هم با بیان اینکه مصوبات ستاد استانی را در شهرستان اجرا و نظارت کردیم، گفت: متاسفانه تست کرونا تمام کادر درمان در بیمارستان بندرترکمن مثبت شده که کاهش انگیزه این عزیزان را به دنبال داشته و نیازمند ملزومات و تجهیزات در این حوزه هستیم.

الیاس هیوه‌چی افزود: تعطیلی بازارهای هفتگی و همچنین بازار اسکله بندرترکمن، موجب تشکیل بازار در حاشیه شهر شد و با توجه به کمبود نیروی سد معبر جمع‌آوری آنها مشکل است.

فرماندار مینودشت هم با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان، بیان داشت: متاسفانه پرستار و متخصص عفونی نداریم و حتی از نبود متخصص داخلی در بیمارستان هم رنج می‌بریم.

سید ابوالفضل حسینی‌نیا افزود: متاسفانه در شهرهای اطراف از پذیرش بیماران مینودشتی خودداری می‌کنند و با این اتفاق ما شرمنده مردم شده‌ایم.

فرماندار علی آبادکتول هم از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا در شهرستان نیازمند اکسیژن‌ساز هستیم و درخواست داریم که این امکانات در اختیرامان قرار بگیرد.

حسین هدایتی افزود: 35 درصد بیماران بستری مبتلا به کرونا در علی آبادکتول از شهرهای اطراف هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش