قیمت بلیط تماشاگران عصر جدید چقدر است؟ + محل برگزاری


قیمت بلیط تماشاگران عصر جدید چقدر است؟ + محل برگزاری

تماشاگران در برنامه عصر جدید احسان علیخانی برای حضور نیاز به ثبت نام و دریافت بلیط دارند اما قیمت بلیط تماشاگران عصر جدید چقدر است؟

قیمت بلیط تماشاگران عصر جدید چقدر است؟ + محل برگزاری

به گزارش راهبرد معاصر، مسابقه بزرگ استعداد یابی عصر جدید برای حضور تماشاگران در برنامه ثبت نام می کنند و بلیط صادر میکند.برای بسیاری از علاقمندان که میخواهند در این برنامه شرکت کنند میزان قیمت بلیط تماشاگران عصر جدید جای سوال است که در این خبر به این موضوع میپردازیم.

مراحل ثبت نام برای حضور در برنامه عصر جدید

پس از ورود به این سایت به روی گزینه عضویت کلیک کنید. سپس اطلاعات خود را به طور کامل وارد کرده و گزینه ثبت نام و ارسال کد فعالسازی را کلیک کنید. کد ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید. بعد از آن وارد پنل اعضا شوید. سپس به روی گزینه ثبت نام تماشاچی کلیک کرده و در صفحه ی بعدی روز و قسمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.


در صفحه ی بعد لطفا تمام قوانین را بخوانید و تائید کنید. سپس در صفحه ی بعد اطلاعات خود و همراهان را وارد کنید. لطفا حتما عکس کارت ملی همه ی همراهان را بارگذاری کنید. سپس بلیط های رایگان خود را دانلود و پرینت کنید.


در آخر تائید می کنیم در روز ضبط، در دست داشتن کارت ملی و بلیط ها الزامی است.

سوالات متداول

چطور باید در بخش تماشاچی ثبت نام کرد ؟

در ابتدا می بایست عضو سایت عصر جدید شده و یا اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل کاربری خود شوید. سپس در بخش ثبت نام تماشاچی اطلاعات خود و همه کسانی که قرار است در برنامه حضور پیدا کنند را وارد کنید.

اگر پرینت بلیت را فراموش کنیم باید چه کار انجام دهیم ؟

در بخش ثبت نام تماشاچی گزینه ای برای نمایش بلیت وجود دارد با وارد کردن کد ملی و کد بلیت که برای شما پیامک شده است میتوانید پرینت بلیت خود را دریافت کنید .

حتما باید کارت ملی داشته باشیم ؟

برای ثبت نام به عنوان تماشاچی، داشتن یکی از موارد کارت ملی و یا شناسنامه الزامی میباشد و هنگام ورود به مجموعه هم حتما باید اصل کارت ملی یا شناسنامه همراهتان باشد .

آیا باید نسخه چاپی بلیت را همراه خود بیاوریم ؟

بله، برای ورود به برنامه عصر جدید نسخه چاپی بلیت هر فرد به صورت جداگانه با کارت ملی وی تطابق داده میشود لذا همراه داشتن کارت ملی و بلیت الزامی می باشد. و در صورت عدم همراه داشتن موارد ذکر شده امکان ورود به برنامه وجود نخواهد داشت.

آیا همه میتوانند در برنامه شرکت کنند؟

خیر، افراد زیر 18 سال امکان ثبت نام ندارند

هر فرد میتواند چند بار بعنوان تماشاچی حاضر شود ؟

محدودیت برای حضور در برنامه برای هر کد ملی و شخص یکبار در طول ماه میباشد . ( به جز افرادی که در لیست انتظار برنامه قبلی ثبت نام شده اند )

آیا پس از دریافت بلیت امکان لغو حضور وجود دارد ؟

خیر، در صورت عدم حضور در برنامه امکان ثبت نام مجدد برای شما وجود نخواهد داشت و فردی از لیست انتظار به عنوان جایگزین شما انتخاب خواهد شد.

لیست انتظار چیست ؟

در صورت وجود ظرفیت خالی در بخش تکمیل ظرفیت تماشاگران،۲۴ ساعت مانده به ضبط برنامه برای افرادی که در لیست انتظار ثبت نام کرده اند. پیامک ارسال میگردد و به آنها دسترسی و امکان چاپ بلیت فراهم میگردد.


استودیو عصر جدید کجاست؟

برای شرکت در مسابقه و یا داشتن هرگونه سوال یا ابهام و حضور در استودیو عصر جدید با تلفن پشتیبانی سایت برنامه عصر جدید تماس حاصل فرمایید.

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی از شنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۷ به روی آنتن شبکه سه رفت. اگر دوست دارید در این برنامه شرکت کنید و استعداد خود را به نمایش بگذارید، باید بدانید که تنها راه پذیرش اولیه، ارسال ویدیو با استانداردهای تعریف شده است.

آدرس: تهران، منطقه ۳، خیابان آرارات ، استودیو عصر جدید

http://asrejadid.ir
تلفن پشتیبانی سایت
۰۹۳۳۷۳۷۳۰۲۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی