قدردانی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از خانواده ناجی قوچ و میش وحشی


قدردانی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از خانواده ناجی قوچ و میش وحشی

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی به همراه فرماندار اسکو، با خانواده وظیفه شناس ناجی قوچ و میش وحشی در استخر کشاورزی اسفنجان این شهرستان دیدار کرده و از اقدام آنان قدردانی کردند.

حمید قاسمی در این دیدار این حرکت خانواده وظیفه شناس و طبیعت دوست ناجی قوچ و میش را به عنوان الگویی مثال زدنی برای رفتار مناسب با حیات وحش عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، پنج راس قوچ و میش وحشی از کوه‌های اطراف روستای اسفنجان برای نوشیدن آب به طرف استخر داخل روستا آمده بودند که سر خورده و در آب استخر گرفتار شده بودند، اما حضور به موقع شهروند وظیفه شناس اسکویی «بلال انتظاری» این حیوانات را از مرگ نجات داد.

این شهروند وظیفه شناس و دوستدار محیط زیست پس از مشاهده حیوانات گرفتار در استخر نسبت به بیرون کشیدن و نجات آن‌ها اقدام کرد.

روستای اسفنجان اسکو در مسیر روستای تاریخی کندوان در ۶۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده و از طبیعت زیبا و حیات وحش متنوع برخوردار است. شهرستان اسکو به دلیل واقع شدن در ارتفاعات شمالی سهند و دارا بودن طبیعت بکر و حیات وحش، محل تردد حیوانات وحشی از جمله قوچ، میش و آهو است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل