خانواده شهدا و ایثارگران استان اردبیل مشکل اشتغال دارند


خانواده شهدا و ایثارگران استان اردبیل مشکل اشتغال دارند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به وجود سه هزار نفر جویای کار با مدرک دانشگاهی از خانواده شهدا و ایثارگران استان اشاره کرد و گفت: حمایت از این قشر می‌تواند زمینه برای اشتغال آنها را فراهم آورد.

یاسر شاهی روز دوشنبه در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهارداشت: بسته‌های اشتغال در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فراهم بوده و با حمایت این اداره‌کل می‌توان با بهره‌مندی از این بسته‌ها زمینه برای اشتغال فرزندان شاهد را فراهم کرد.

وی به سیاست‌های حمایتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان از اشتغال در بخش گردشگری و صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود: با مشارکت و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان خانواده‌های شهدا و ایثارگر را از آموزش‌های صنایع‌دستی بهره‌مند و با ارائه تسهیلات مشارکتی زمینه برای اشتغال آنها را فراهم خواهیم کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل هم در این نشست از حمایت ویژه این اداره کل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان اردبیل در صورت کارآفرینی در حوزه صنایع دستی خبر داد.

نادر فلاحی افزود: این اداره‌کل جزو معدود دستگاه‌هایی است که در راستای ارج نهادن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیشترین کارمند را از خانواده‌های شهدا دارد و خدمت به این قشر را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.

او از حمایت ویژه این اداره کل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان اردبیل خبر داد و گفت: با هدف اشتغالزایی و کارآفرینی در بین خانواده‌های شهدا و ایثارگر دوره‌های آموزشی رایگان صنایع دستی برای این افراد برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اشتغال در حوزه صنایع‌دستی را کم‌هزینه و پردرآمد دانست و افزود:‌در صورتی که خانواده‌های شهدا و ایثارگر در حوزه صنایع دستی کارآفرینی و اشتغالزایی کنند حمایت‌های ویژه از این افراد خواهد شد.

فلاحی از اختصاص غرفه برای خانواده‌های شهدا برای فروش و عرضه صنایع‌دستی در نمایشگاه‌ها خبر داد و گفت:‌ در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی نیز آماده ارائه پروانه و حمایت از این قشر هستیم تا گامی در راستای قدردانی از صبر و پایداری آنها برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!