دیوار حائل شهرک پردیس و شهرک شهید بهشتی مشهد تخریب شد


دیوار حائل شهرک پردیس و شهرک شهید بهشتی مشهد تخریب شد

باحضور شهردار مشهد صبح امروز 30 تیر دیوار حائل میان شهرک شهید بهشتی و شهرک پردیس برداشته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، موضوع دیوار میان شهرک شهید بهشتی و شهرک پردیس مشهد، سال‌های سال بود که به یکی از دغدغه‌های جدی اهالی شهرک شهید بهشتی تبدیل شده بود و این موضوع باعث شد که اهالی این شهرک، طی نامه‌ای به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، خواستار پیگیری موضوع ازسوی وی و حل و فصل این ماجرا شدند.
در آن تاریخ یعنی ۱۶ تیرماه جاری فرماندار مشهد در گفتگو با شهرآرا با بیان اینکه جلسه روز گذشته (شنبه) با شهردار مشهد و مسئولان ارتش در استان، جلسه خوبی بوده است، گفت: نظر همه حاضران جلسه برای برداشتن دیوار مساعد بود و شهردار مشهد نیز در‌این‌خصوص قول همکاری داده است.
سیدمحمدرضا هاشمی با اعلام این خبر افزود: به‌دلیل آنکه برای شروع عملیات اجرایی با‌وجود نظر مساعد نماینده هوانیروز، نیازمند تأیید آن‌ها هستیم و به‌همین‌دلیل باید منتظر ابلاغ تأیید تخریب باشیم، احتمال می‌رود این تأییدیه مدت ۱۰‌روز زمان ببرد و پس از آن بلافاصله عملیات اجرایی آغاز خواهد شد. از آنجا که مدیریت شهری برای برداشتن این دیوار اعلام آمادگی کرده است، با توجه به نامه اخیر اهالی شهرک به سرلشکر باقری، موضع مجموعه ارتش و هوانیروز برای این دیوار چیست و آیا آن گونه که در این نامه قید شده، آیا مجموعه هوانیروز ارتش مانع جدید برچیده شدن این دیوار است؟
برای پیگیری این ماجرا روابط عمومی قرارگاه ارتش در شمال شرق این پاسخ را در اختیار ما قرار داد؛ «برای این موضوع، دیروز (شنبه) جلسه‌ای با حضور شهردار و فرماندار مشهد به همراه نماینده امور اراضی نزاجا و نماینده امور ارضی قرارگاه شمال شرق ارتش برگزار شد و حاصل این مذاکرات توافق برای برچیده شدن این دیوار بود. متن این توافق نیز برای اعلام نظر و دستور اجرا، یکشنبه برای دفتر امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، ارسال شد تا دستورات مقتضی برای این مسئله صادر شود.»
اما سرانجام نتیجه درخواست اهالی امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه در این منطقه به بار نشست و بالاخره دیوار نامهربانی، پیوند مهربانی را برای شهروندان به ارمغان آورد.
صبح امروز و با حضور محمد رضا کلائی، شهردارمشهد، محمد رضا هاشمی فرماندار، رمضانعلی فیضی، رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری دیوار حائل شهرک پردیس با هدف ساماندهی و بهسازی این منطقه تخریب شد.

تخریب دیوار حائل شهرک شهید بهشتی و شهرک پردیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خط و نشان صریح باقری برای صهیونیست‌ها