امام جمعه مرند: نمایندگان مجلس مطالبه مردم را بدون تنش مطرح کنند


امام جمعه مرند: نمایندگان مجلس مطالبه مردم را بدون تنش مطرح کنند

تبریز- ایرنا- امام جمعه مرند گفت: طرح مطالبات مردم در مجلس حق نمایندگان است اما بیان آن باید با روش صحیح و به دور از ایجاد تنش باشد.

حجت الاسلام علی نعمت زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وجود ضعف ها و مشکلات در کشور گفت: با این وجود، باید با همکاری هم، در جهت حفظ وحدت در کشور عمل کرده و مسوولین نیز برای رفع مشکلات بیشتر تلاش کنند.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور اظهار کرد: نماز جمعه، نماز عبادی و سیاسی بوده و هم اکنون نزدیک ۹۵۰ نماز جمعه در سراسر کشور برپا می شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در کلیه مسائل و رویدادهای مهم، بلندگوی نظام بوده و همیشه در راستای حفظ و افزایش وحدت ملی عمل کرده است، افزود: نماز جمعه با داشتن ریشه قرآنی، وحدت آفرین است.

امام جمعه مرند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، بیماری کرونا مشکلات بسیاری را در دنیا به وجود آورده است، گفت: در کشور ما، به لطف توجه مردم، تلاش مسوولین و به برکت جمهوری اسلامی، موج اول شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا، رزمایش مواسات و کمک مومنانه، حرکتی بود که با تدبیر مقام معظم رهبری، به صورت ملی در سراسر کشور صورت گرفت و با نجابت و ایمان مردم، عامل عزت و سربلندی برای ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام نعمت زاده اضافه کرد: مرحله دوم رزمایش نیز قرار است با عنوان« نهضت احسان و تعاون » اجرا شود که در راستای آن، کمک های مردم باید با رعایت موارد بهداشتی، به افراد آبرومند هدایت شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند نیز گفت: وجود ارتباط خوب بین مسوولین و خبرنگاران برای شهرستان بسیار مفید بوده و بارقه ای در جهت حل مشکلات شهرستان می باشد.

سعید سلطانپور با تاکید بر ضرورت منصفانه و مستند بودن نقدها اظهار داشت: وجود اصحاب رسانه در شهرستان ظرفیت خوبی بوده و می تواند حرکت موثر در راستای پیشرفت شهرستان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز