رییس هیات ووشو استان اردبیل انتخاب شد


رییس هیات ووشو استان اردبیل انتخاب شد

اردبیل - ایرنا - هوشنگ افشار با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رییس جدید هیات ووشو استان اردبیل انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اردبیل روز دوشنبه با حضور امیر صدیقی رییس فدراسیون، حسین اجاقی سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی هوشنگ افشار با کسب ۱۱ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ووشو استان اردبیل انتخاب شد.

دیگر نامزد مهدی قاسمی در این مجمع انتخاباتی پنج رای کسب کرد و یک رای نیز سفید و ممتنع اعلام شد.

رییس جدید هیات ووشو استان اردبیل گفت: اخلاق‌مداری و قانونمداری، بسط و گسترش ورزش ووشو، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

هوشنگ افشار مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان ووشو، ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده عنوان کرد.

او استعدادیابی، ارج نهادن به پیشکسوتان و قهرمانان ملی، تلاش برای استفاده از تجربیات تمامی خاک خوردگان ووشو و مخالفان برای ارتقای جایگاه رشته ورزشی ووشو استان را جمله دیگر اقدامات این هیات در استان ذکر کرد.

وی همچنین تشکیل اتاق فکر و کمیته‌های تخصصی، استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، تعامل و همکاری با نهادهای نظامی و مراکز آموزشی و دانشگاهی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و برگزاری مسابقات متعدد در قالب جشنواره‌ها را از جمله دیگر اقدامات این هیات در استان دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس