تصاویر مراسم عروسی پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس + انگلیس


تصاویر مراسم عروسی پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس + انگلیس

پرنسس بئاتریس و ادواردو ماپلی موتزی بالاخره عکس های عروسی خود را منتشر کردند.

نوه ملکه انگلیس و همسر ایتالیایی اش روز جمعه طی مراسمی خصوصی در کلیسای آل سینتس ویندزور به عقد یکدیگر درآمدند. اما چون قرار بود در همان روز یک مراسم اعطای نشان هم با حضور ملکه برای یک فرمانده ی بازنشسته ی انگلیسی در قلعه ویندزور برگزار شود، برای تحت الشعاع قرار نگرفتن آن، بئاتریس و ادواردو باید کمی برای انتشار تصاویر عروسی شان صبر می کردند. مراسم عروسی این زوج هم قرار بود زودتر برگزار شود اما به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

نیم تاجی که پرنسس بئاتریس در عروسی اش به سر داشت همان نیم تاجی بود که ملکه انگلیس در روز ازدواج خود با پرنس فیلیپ در سال ۱۹۴۷ از آن استفاده کرده بود.

لباس عروسی بئاتریس هم متعلق به ملکه بود. الیزابت دوم آن را در سال ۱۹۶۷ در مراسم افتتاح رسمی پارلمان به تن کرده بود.

نیم تاج پرنسس بئاتریس یا در واقع نیم تاج الماس نشان ملکه مری را الیزابت دوم برای عروسی خود قرض گرفته بود، اما بدنه ی نیم تاج دچار شکستگی شد و آن را قبل از برگزاری مراسم عروسی ملکه فوراً تعمیر کردند.

تصاویر مراسم عروسی پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس + انگلیس تصاویر مراسم عروسی پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس + انگلیس

تصاویر مراسم عروسی پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس + انگلیس تصاویر مراسم عروسی پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس + انگلیس

مراسم عروسی پرنسس بئاتریس و ادواردو که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد تنها چند مهمان از اعضای نزدیک خانواده ی عروس و داماد داشت: ملکه، همسرش پرنس فیلیپ و والدین بئاتریس یعنی پرنس اندرو و سارا فرگوسن. پدر و مادر داماد هم حضور داشتند.

تازه عروس و داماد خاندان سلطنتی قرار بود در ماه مه در کلیسای سلطنتی کاخ سنت جیمز با یکدیگر ازدواج و میهمانی بعد از عقد را هم در کاخ باکینگهام برگزار کنند. اما به دنبال تعطیلی سراسری انگلیس که به دنبال شیوع ویروس کرونا از سمت دولت این کشور وضع شد، آن ها مجبور به لغو مراسم خود شدند و تاریخ جدیدی هم برای مراسم ازدواج خود اعلام نکردند.

تصاویر مراسم عروسی پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس + انگلیس

تصاویر مراسم عروسی پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس + انگلیس

بئاتریس و موتزی پیش از آنکه از سال ۲۰۱۸ وارد رابطه ی عاشقانه ی جدی با یکدیگر شوند، سال ها از دوستان خانوادگی همدیگر بودند.

موتزی که یک تاجر و متخصص حوزه ی املاک است، از نوادگان یکی از خانواده های اشرافی ایتالیا است. پدر او که یک کنت ایتالیایی است، پیش از این گفته بود که بئاتریس پس از ازدواج با پسرش، به طور خودکار لقب کنتس خواهد گرفت، اما این مسأله هنوز به تأیید کاخ باکینگهام نرسیده است.

یکی از دوستان بئاتریس در مصاحبه ای با نشریات انگلیس گفته: «به خاطر کرونا امکان برگزاری یک عروسی مفصل وجود نداشت.»

«هر دو خیلی مشتاق بودند که ملکه حتماً در مراسم ازدواج شان حضور داشته باشد به خاطر همین فرصت بزرگی بود.»

«نشد که بسیاری از مهمانان در مراسم عقد شرکت داشته باشند اما دلیلش برای آن ها قابل درک بود.»

«آن ها باید مراسم ازدواج شان را طوری برگزار می کردند که از بابت کرونا خطرناک نباشد و خطری برای ملکه ایجاد نکند پس چه بهتر که مراسم عقد را در کلیسای آل سینتس برگزار کردند و مهمانی بعدش را در لژ سلطنتی.»

«آن ها هم مثل خانواده های معمولی هستند و مجبور شدند مثل خیلی های دیگر ازخودگذشتگی هایی داشته باشند و قصد دارند در فرصت مناسب یک جشن حسابی بگیرند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟