دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته


دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته با مراجعه به سایت www.fish.medu.ir  قابل انجام است و مراحل آن به شرح زیر است.

دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته

به گزارش راهبرد معاصر برای مشاهده و دریافت حکم حقوقی فرهنگیان آنها می توانند پس از مراجعه به سامانه به صفحه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد شده و با وارد کردن شماره دفتر کل و شماره شناسنامه فیش حقوقی خود را دریافت کنند. آنها همچنین می تواند برای به اشتراک گذاشتن آن درایمیل خود آدرس پشت الکترونیک خود را در این سامانه و د رمحل مورد نظر وارد کنند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان باز نشسته

جهت مشاهده در نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی و دریافت فیش فرهنگیان پس از مراجعه به سایت فیش حقوقی بازنشستگان به آدرس www.fish.medu.ir ، به صفحه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد می شویم. بازنشستگان در سیستم حقوق و دستمزد برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان می توانند شماره دفتر کل ، و وظیفه بگیران محترم می توانند شماره شناسنامه خود را وارد کنند. در صورت تمایل به ارسال فیش حقوقی به پست الکترونیکی ، می توان با وارد کردن آدرس الکترونیکی ، عملیات ارسال را انجام داد. در این مقاله برای آشنایی کاربران محترم یک نمونه فیش حقوقی فرهنگیان ارائه شده است.

دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته

جهت مشاهده و دریافت حکم فرهنگیان پس از مراجعه به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان به آدرس www.fish.medu.ir ، به صفحه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد می شویم. در این قسمت پس از وارد کردن شماره های دفتر کل و شماره شناسنامه می توان حکم حقوقی را مشاهده کرد. در صورت تمایل به ارسال حکم حقوقی به پست الکترونیکی ، می توان با وارد کردن آدرس الکترونیکی ، عملیات ارسال را انجام داد.

دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته

دریافت فیش حقوق بازنشستگان فرهنگی استان های مختلف

بازنشستگان محترم در استان های مختلف می توانند با مراجعه به سایت دریافت فیش حقوقی استان خود ، یا نرم افزارحقوق و دستمزد فیش حقوقی خود را مشاهده کنند

دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403