اجرای طرح ملی «تابستانه فهما» همزمان با اوقات فراغت تابستان در کانون های مساجد استان فارس


اجرای طرح ملی «تابستانه فهما» همزمان با اوقات فراغت تابستان در کانون های مساجد استان فارس

حجت الاسلام امیدی از اجرای طرح ملی «تابستانه فهما» همزمان با اوقات فراغت تابستان در کانون های مساجد استان فارس خبر داد و گفت: برنامه های این طرح با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اطلاعیه های ستاد ملی کرونا در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (شنبه 28 تیر) در جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: امسال تابستان متفاوتی را نسبت به سال های قبل پیش رو داریم و به علت شیوع بیماری ویروس کرونا تاکید شده است که برنامه های تابستانه کانون های مساجد بیشتر به شکل مجازی برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در تابستان تحت عنوان «تابستانه فهما» برگزار می شود، افزود: برنامه های این طرح به یک هزار و 243 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان ابلاغ شده و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اطلاعیه های ستاد ملی کرونا در حال اجراست.

وی با اشاره به اهداف برگزاری طرح «تابستانه فهما»، خاطرنشان کرد: اوقات فراغت یکی از مهم ترین بخش های زندگی است و توجه به برنامه ریزی و غنی سازی این ایام برای کودکان، نوجوانان و جوانان نسبت به سایر گروه های سنی ضروری و مهم است.

حجت الاسلام امیدی افزود: کانون های مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی اصحاب مسجد اعم از هیئت امنا، پایگاه های مقاومت بسیج و سایر نهاد ها و تشکل های فعال با رویکرد جریان سازی و شبکه سازی و استفاده از ظرفیت های خودجوش مردمی و فعالان فرهنگی و دینی محله گامی موثر برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون بردارند.

وی، زمان اجرای برنامه های اوقات فراغت «تابستانه فهما» را از 10 تیر تا پنجم شهریور ماه ذکر کرد و افزود: کانون های مساجد استان فارس برای کسب امتیاز و ارزیابی کانون گزارش ها و آثار تولید شده را در سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir ثبت کنند.

خاطرنشان می شود، در جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با حضور کارشناسان ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در خصوص تولید محتوای آموزشی و ارتباط با مدیران کانون ها برای ثبت گزارش ها در سامانه بچه های مسجد و همچنین اطلاع رسانی برنامه های کانون های مساجد از طریق فضای مجازی هم اندیشی و تبادل نظر شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها