رقابت پومسه‌روها در بازی‌های آسیایی 2022


رقابت پومسه‌روها در بازی‌های آسیایی  2022

در جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا، پیشنهاد اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین توسط رییس فدراسیون تکواندو کشورمان مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور کی سوک لی رییس و سیدمحمد پولادگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و سایر اعضاء روز گذشته (دوشنبه – 30 تیرماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

در این جلسه سیدمحمد پولادگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و رییس فدراسیون تکواندو کشورمان پیشنهاد داد همانند بازی‌های آسیایی 2018 که مسابقات پومسه در آن برگزار شد؛ در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین نیز این رقابت‌ها انجام شود.

اعضا شورای اتحادیه تکواندو آسیا از پیشنهاد رییس فدراسیون تکواندو کشورمان استقبال کرده و قرار شد کشورهای عضو این موضوع را از طریق کمیته‌ ملی المپیک خود پیگیری کرده تا موافقت شورای المپیک آسیا را برای اضافه شدن این رشته به بازی‌های آسیایی 2022 اخذ نمایند.

نوزدهمین دوره بازی های آسیا از تاریخ 10 تا 25 سپتامبر 2022 در هانگژو چین برگزار می شود.

در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 - جاکارتا نیز پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار شاهد برگزاری رقابت‌های پومسه بودیم که مرجان سلحشوری و کوروش بختیار موفق شدند دو مدال نقره این رقابت‌ها را به نام خود ثبت نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام