کشف بیش از 55 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و لرستان


کشف بیش از 55 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و لرستان

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان 55 کیلو و 800 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی فوتون کشف و ضبط کردند.

سرهنگ ً کیقباد مصطفایی ً افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، حین پایش خودروهای عبوری محور شیراز به یاسوج، خودروی فوتون حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از این خودرو ۵۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
مصطفایی تاکید کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و استان لرستان، با تأکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا