سایت طنز «راه راه» با بخش‌های جدید شروع به کار کرد


سایت طنز «راه راه» با بخش‌های جدید شروع به کار کرد

سایت طنز «راه راه» که از سال 96 آغاز به کار کرده بود، با طراحی نو و بخش‌های جدید دور تازه‌ای از فعالیت خود را... ادامه مطلب نوشته سایت طنز «راه راه» با بخش‌های جدید شروع به کار کرد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

سایت طنز «راه راه» که از سال ۹۶ آغاز به کار کرده بود، با طراحی نو و بخش‌های جدید دور تازه‌ای از فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس، سایت طنز «راه راه» که از سال ۹۶ آغاز به کار کرده بود، با طراحی نو و بخش‌های جدید دور تازه‌ای از فعالیت خود را آغاز کرد.

بهزاد توفیق‌فر، سردبیر سایت راه‌راه در تشریح ویژگی‌های دور جدید فعالیت این سایت گفت: سایت «راه راه» با تغییرات جدید و استفاده از نویسندگان و همکاران جوان و با انگیزه، تلاش می‌کند تا علاوه بر متن، شعر و کارتون طنز، به مرجعی برای جدی‌نویسی درباره طنز تبدیل شود.

توفیق‌فر از آغاز فعالیت بخش «درباره طنز» سایت «راه‌راه» خبر داد و گفت: از این به بعد علاوه بر محتوای طنز، تولیداتی در حوزه معرفی و نقد محصولات طنز مانند کتاب، فیلم، سریال و… هم در سایت منتشر می‌شود و آثار طنزی که در قالب‌های مختلف منتشر می‌شوند را معرفی و نقد خواهیم کرد.

بخش پا به راه

وی بخش «پا به راه» را نیز یکی دیگر از قسمت‌های جدید سایت معرفی کرد که در آن مطالب افرادی که به تازگی در عرصه طنزپردازی دست به قلم شده‌اند منتشر خواهد شد.

به گفته سردبیر سایت تولید پادکست‌های طنز و همچنین پادکست‌هایی در زمینه معرفی و نقد محصولات طنز از جمله فعالیت‌های بخش چند رسانه‌ای خواهد بود.

وی در پایان پوشش محافل، جشنواره‌ها و رویدادهای حوزه طنز و کاریکاتور را نیز از دیگر فعالیت‌های سایت «راه راه» در دور جدید عنوان کرد.

فاطمه‌سادات رضوی علوی بعنوان دبیر سرویس نثر طنز، امین شفیعی دبیر سرویس آموزش، زهرا فرقانی دبیر شعر طنز، مهدی نظری دبیر کاریکاتور و امیرحسن محمدپور بعنوان دبیر سرویس چند‌ رسانه‌ای در دور جدید فعالیت سایت «راه‌ راه» فعالیت می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به این سایت با نشانی rahrahtanz.ir دسترسی داشته و همچنین با آی‌دی rahrahtanz_ir@ در پیام رسان‌های بله و تلگرام به کانال این سایت مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود