تولید پوستر شهادت امام جواد (ع) در کانون «شهید رحمانیان»


ترابفرد گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، پوستر این مناسبت به همت مرکز رسانه ای «سرو» کانون فرهنگی و هنری شهید «علی اکبر رحمانیان» جهرم تولید و منتشر شد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز حضرت امام جواد (ع)، گفت: این امام همام تجسم علم الهی و مظهر جود، بخشش کریمانه و تقوامداری بوده و ایثار و از خودگذشتگی شاخصه بارز ایشان بوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» افزود: رفع گرفتاری مردم که به عنوان برجسته ترین شاخصه اولیا الهی مطرح است در شخصیت این امام همام نیز جلوه گر بوده که جا دارد در ایام کنونی این ویژگی ها بیش از پیش در افراد جامعه نمایان شود.

وی از اقدامات کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» را راه اندازی یک خیریه به نام مقدس «امام جواد (ع)» دانست که با وجود تازه تاسیس بودن آن خدمات ویژه ای را به خصوص در ایام کرونایی به مستمندان و محرومان ارائه کرده است.

ترابفرد با اشاره به اینکه در سال های گذشته و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) برنامه های سوگواری و عزاداری در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» برگزار می شد، گفت: امسال به سبب شیوع بیماری «کرونا» از برگزاری چنین مراسم هایی خودداری کرده و برنامه ها را به فضای مجازی منتقل کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در این راستا و به همت و تلاش بچه های این کانون فرهنگی و هنری در مرکز رسانه ای «سرو» به تولید پوستر شهادت امام جواد (ع) اقدام کردیم، خاطرنشان کرد: این پوستر زیبا مزین به نام امام جواد (ع) و قطعه شعری در وصف این امام همام شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» تصریح کرد: پوستر سالروز شهادت امام جواد (ع) به وسیله «علی صفریان» از اعضای این کانون فرهنگی و هنری تهیه شده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

تولید پوستر شهادت امام جواد (ع) در کانون «شهید رحمانیان»

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق