درگ عجیب تسلا مدل 3 با جیپ گرند چروکی تراک هاوک 1100 اسبی!


درگ عجیب تسلا مدل 3 با جیپ گرند چروکی تراک هاوک 1100 اسبی!

جیپ قدبلند مشهور خود یعنی گرند چروکی تراک هاوک را سریع‌ترین شاسی‌بلند دنیا می‌داند. البته این امر به نوعی یک تبلیغ و بازاریابی است زیرا تسلا مدل X هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار تراک هاوک قدرت 707 اسبی داشته و همان نیروگاه بکار رفته در داج چارجر و … The post درگ عجیب تسلا مدل 3 با جیپ گرند چروکی تراک...

جیپ قدبلند مشهور خود یعنی گرند چروکی تراک هاوک را سریع‌ترین شاسی‌بلند دنیا می‌داند. البته این امر به نوعی یک تبلیغ و بازاریابی است زیرا تسلا مدل X هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار تراک هاوک قدرت ۷۰۷ اسبی داشته و همان نیروگاه بکار رفته در داج چارجر و چلنجر SRT هلکت می‌باشد. این نیروگاه آهنین باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای می‌شود.

درگ عجیب تسلا مدل 3 با جیپ گرند چروکی تراک هاوک 1100 اسبی!

اخیراً مجله فورزا تیونینگ اند پرفورمنس این شاسی‌بلند بنزینی را در برابر تسلا مدل ۳ پرفورمنس قرار داده خودرویی که شتاب ۳.۲ ثانیه‌ای دارد. در حرکتی که باعث می‌شود کار تسلا سخت‌تر شود، این مدل ویژه از تراک هاوک تیون شده و قدرت خارق‌العاده ۱۱۰۰ اسب بخاری تولید می‌کند.

درگ عجیب تسلا مدل 3 با جیپ گرند چروکی تراک هاوک 1100 اسبی!

همان‌گونه که در ادامه خواهید دید این ویدئو با معرفی تسلا مدل ۳ شروع می‌شود. در واقع این یک بررسی کوتاه از تسلا بوده و پس از آن مسابقه درگ آغاز می‌شود. فورزا به وضوح تحت تأثیر تسلا قرار گرفته است.

علیرغم قدرت فوق‌العاده تراک هاوک این تسلا مدل ۳ است که زودتر به خط پایان می‌رسد. لاستیک‌های جیپ در ابتدا به هرزگردی می‌افتند و بهترین نتایج این خودرو ضرورتا قابل تکرار نیستند. البته پس از سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این هیولای جیپ است که دست برتر را دارد.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام