آغاز نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر در هرمزگان


آغاز نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر در هرمزگان

نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان «قصه‌گوی صبا» با هدف ترویج فرهنگ قصه‌‌گویی و ارتقای دانش اقتصادی کودکان روستایی و عشایر،از 23 تیرماه آغاز شد.

نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان «قصه‌گوی صبا» با هدف ترویج فرهنگ قصه‌‌گویی و ارتقای دانش اقتصادی کودکان روستایی و عشایر،از ۲۳ تیرماه آغاز شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر هرمزگان با بیان این خبر افزود: با توجه به شیوع موج دوم کرونا، این صندوق با هدف پُرکردن اوقات فراغت کودکان روستایی و عشایر و نیز تقویت مهارت قصه‌گویی، گردآوری داستان‌های بومی، قصه‌های محلی و فولکلور و افزایش دانش اقتصادی و آشنایی با مفهوم پس انداز و تقویت روحیه آینده نگری نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر را برگزار می‌کند.

محمد علی دشوار گر با بیان اینکه رده سنی شرکت کنندگان کودکان ۵ تا ۱۲ سال روستایی و عشایر است، عنوان کرد : علاقه مندان شرکت در این جشنواره، می توانند یکی از قصه‌های بومی محل زندگی، یا قصه خیالی خود را با محوریت شخصیت یک «قلک جادویی» رو به دوربین تلفن همراه، تعریف کرده و ویدئوی ضبط شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان، با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا تاریخ20 مردادماه است، بیان کرد: شرکت کنندگان ویدئوهای ضبط شده خود را از طریق واتساپ به شماره09127984402 یا ایمیل به آدرس ghesegoo.saba@gmail.com ارسال کنند.

وی تصریح کرد: برندگان جشنواره25 تا30 مردادماه معرفی خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس