سومین شهید مدافع سلامت اردبیل به یاران شهیدش پیوست


سومین شهید مدافع سلامت اردبیل به یاران شهیدش پیوست

سومین شهید مدافع سلامت استان اردبیل سیدحسین رضا عزیزی زاویه به یاران پرتلاش و صدیق خود در عرصه مبارزه با بیماری کرونا پیوست.


این شهیدوالامقام بعد از ابتلا به این بیماری و بازیابی سلامت خود برای دومین بار در سنگر خدمت به هنوعان خود در تهران جان در طبق اخلاص گذاشت تا با ابتلای مجدد به جمع شهدای مدافع سلامت کشور پیوست.
دکتر سیدحسین رضا عزیزی زاویه سادات زاده روستای زاویه سادات خلخال بود که به عنوان افتخار استان اردبیل در عرصه پزشکی در مداوای بیماران انجام وظیفه می‌کرد که به دنبال شیوع کرونا سعی کرد تا در سنگر خدمت‌رسانی به سلامت همنوعان خود تلاشی مجدانه انجام دهد که در نهایت نیز در این مسیر به جمع یاران شهیدش پیوست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پی شهادت این پزشک برجسته اردبیلی با صدور پیام تسلیتی از سیدحسین رضا عزیزی زاویه به عنوان افتخار خطه فضیلت‌پرور خلخال و فخر و شرف استان اردبیل در دفاع از سنگر سلامت و عافیت مردم در برابر بیماری کرونا یاد کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: با تمام احساس و عواطف و احترام قلبی در برابر مدافعان سلامت ادای ارادت قلبی کرده و از خداوند متعال برای همه مدافعان سلامت راحتی عاجل، پیروزی قاطع و مدال «ورضوان من الله اکبر» و برای شهدای این راه پراحتشام علو درجات و بازماندگان آرامش و تسلی مسالت می‌کنیم.
استان اردبیل تاکنون سه شهید مدافع سلامت در مبارزه با بیماری کووید – 19 تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!