معرفی نسخه 800 اسب بخاری از شورولت سیلورادو (+تصاویر)


مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل یکی از پروژه های اس ویی ایی که روی وانت 27 هزار دلاری GMC اجرا شد را در گروه خودروی عصرایران معرفی کردیم که اینجا در دسترس قرار دارد. هم اکنون اس ویی ایی سراغ یک وانت آمریکایی دیگر رفته تا آنرا تبدیل به هیولایی خیابانی کند. استاندارد سوژه پروژه، یک شورولت سیلورادو YENKO/SC است که این وانت...

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل یکی از پروژه های اس ویی ایی که روی وانت 27 هزار دلاری GMC اجرا شد را در گروه خودروی عصرایران معرفی کردیم که اینجا در دسترس قرار دارد. هم اکنون اس ویی ایی سراغ یک وانت آمریکایی دیگر رفته تا آنرا تبدیل به هیولایی خیابانی کند.

استاندارد

معرفی نسخه 800 اسب بخاری از شورولت سیلورادو (+تصاویر)

سوژه پروژه، یک شورولت سیلورادو YENKO/SC است که این وانت غول پیکر از موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر LT1 استفاده می کند. میزان خروجی تپنده آن نیز برابر با 800 اسب بخار و گشتاور 976 نیوتن متر است.

موتور LT1 در مدل هایی از کامارو استفاده شده است.

از دیگر تغییرات خودرو باید به بهبود سیستم تعلیق، بروزرسانی کامل سیستم اگزوز، رینگ های 22 اینچی اختصاصی اس ویی ایی و قابلیت انتخاب میان نمونه محور جلو و تمام چرخ محرک اشاره کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط SVE، از این محصول خاص فقط 50 دستگاه تولید خواهد شد و قیمت آن مورد اشاره قرار نگرفته است.

از منظر ابعاد؛ شوروت سیلورادو برابر با 5885 میلیمتر در طول، 2062 میلیمتر در عرض و 1986 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

منبع: عصرایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها