53 پرونده تخلف کالاهای بهداشتی درهرمزگان تشکیل شد


53 پرونده تخلف کالاهای بهداشتی درهرمزگان تشکیل شد

بندرعباس- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در گشت‌های مشترک بازرسی مربوط به ویروس کرونا تاکنون 53 پرونده تخلف کالاهای بهداشتی به ارزش 9 میلیارد و876 میلیون ریال در استان تشکیل شده است.

عبدالرضا پیروی منش روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: باتوجه به افزایش تقاضای شهروندان از زمان شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان تاکنون پنج هزار و ۸۹۲ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک از گروه کالاهای ماسک، انواع دستکش، مواد شوینده و ضدعفونی کننده و الکل انجام شده است.

وی بیان داشت: بیشترین تخلف کشف شده در قالب گرانفروشی، تقلب، اختفاء و امتناع از عرضه بوده است.

معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهارداشت: گشت مشترک بازرسی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات در حوزه ماسک و الکل به صورت مستمر درحال انجام است.

پیروی منش تاکید کرد: پایگاه‌های دریافت شکایت‌های مردمی در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا همشهریانی که از واحدهای صنفی شکایت دارند با مراجعه به این محل‌ها که در نزدیکی مراکز تجاری مستقر بوده، مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایند .

وی یادآورشد: باتوجه به شرایط ایجاد شده در بازار و سطح جامعه در خصوص ویروس کرونا، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری سایر دستگاه‌ها از ظرفیت واحدهای موجود برای تولید ماسک استفاده کرده است.

این مسوول گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط