زوج سالخورده کرونا را شکست دادند +تصاویر


زوج سالخورده کرونا را شکست دادند +تصاویر

زوج 88 و 91 ساله‌ای که به کرونا مبتلا شده بودند، موفق به شکست این بیماری شدند.

باشگاه خبرنگاران: از شیوع کرونا در جهان ماه‌ها می‌گذرد و این ویروس تاکنون در ۲۱۳ کشور جهان پخش شده و حدود ۱۵ میلیون نفر را آلوده کرده است؛ همچنین نزدیک به ۶۱۰ هزار نفر از مبتلا‌ها کشته شده‌اند. کشور‌های آمریکا، برزیل، هند، روسیه و آفریقای جنوبی دارای بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان هستند.

البته از میان کل مبتلایان بیش از هشت میلیون نفر بهبود یافته‌اند و توانسته‌اند بر کرونا پیروز شوند، مانند زوج سالخورده انگلیسی که به تازگی و پس از شکست کرونا از بیمارستان ترخیص شدند. مایکل ۹۱ ساله و جیلین انگلند ۸۸ ساله روز جمعه ۱۷ جولای از بیمارستان مرخص شدند. این زوج به مدت ۳ هفته در مرکز سلطنتی لستر تحت معالجه و درمان بودند. بنا به گفته پرسنل بیمارستان این زوج در بیمارستان با حمایت عاطفی یکدیگر توانستند بر کرونا پیروز شوند.

در حالی که در ابتدا تصور می‌شد مایکل تنها به مدت ۴۸ ساعت زنده بماند و حتی او برای آخرین خداحافظی با سه پسرش تماس گرفته بود، اما او به طرزی باورنکردنی بهبود یافت. آقای انگلند هنگام ترخیص از بیمارستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: "من تمام خواسته ام این بود که حالم بهتر شود و بتوانم در کنار جیلین حضور داشته باشم و از او مراقبت کنم. من در بیمارستان هیچ لحظه‌ای را هدر ندادم، چون جیلین، همسرم در کنارم حضور داشت و ما قادر بودیم هر روز همدیگر را ببینیم. "

گفتنی است؛ مدت ۶۱ سال از زندگی مشترک این زوج انگلیسی می‌گذرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...