رشد بیش از 50 درصدی مخاطبان طرح ملی قرآنی 1454


رشد بیش از 50 درصدی مخاطبان طرح ملی قرآنی 1454

مشارکت مخاطبان در مسابقه روزانه طرح ملی قرآنی 1454 ، نسبت به سال گذشته از رشد 54 درصدی برخوردارشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، طرح ملی قرآنی1454 با رویکرد قرآن، خانواده و آرامش با محوریت آیات کاربردی قرآن کریم از 31 خرداد ماه آغاز کرده است، این طرح با برنامه ها و ساختاری متفاوت همراه با شبکه های رادیویی و استانی به همراه تبلیغات در فضای مجازی توانسته بیش از 50 درصد رشد مخاطب داشته باشد.


طرح ملی قرآنی 1454 امسال علاوه بر ارائه برنامه های محتوایی، کارشناسی و طرح درس آیات موضوعی قرآن با حضور کارشناسان این حوزه ، از برنامه های نمایشی برای تفهیم مفاهیم قرآنی استفاده نموده است.
در این طرح بصورت روزانه با مراکز و استانهای مختلف کشور ارتباط زنده برقرار کرده و فعالیت ها ی قرآنی استان را به سمع و نظر مخاطبان می رساند.
همچنین بیان طرح درس های روزانه و جمع آوری محتوای برنامه 1454 به تفکیک تاریخ پخش و بصورت فایل های تصویری ،همراه با بارگذاری محتوای طرح های قرآنی 1441 تا 1453 نیز در پایگاه اطلاع رسانی www.qurantv.ir\qbeshart در دسترس علاقمندان می باشد .


فعالیت طرح ملی قرآنی 1454 درفضای مجازی ، امسال یکی از موفقیت های این طرح به حساب می آید که در اکثر پیام رسان ها با آدرس @qbesharat به صورت ویژه ، طرح درس ، تقطیع و خلاصه برنامه در تایم های کوتاه و انتشار بخش های جذاب برنامه ، اعلام اسامی برندگان و مشخص نمودن جواب صحیح مسابقه پیامکی در تمامی پلتفرم ها در فضای مجازی را برای مخاطبان ارائه می دهد .


خاطرنشان می سازد از دیگر فعالیت های فضای مجازی طرح ملی قرآنی 1454 ، کانال اینترنتی 1454 در نرم افزار سپهر است که بصورت 24 ساعته برنامه پخش شده از شبکه قرآن و معارف سیما ، ارتباط با استانها و مسابقه روزانه را در بستر اینترنت از طریق نرم افزار سپهر بصورت اختصاصی پخش می نماید.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا