مهلت شرکت در رویداد بین المللی روح مقاومت تا 21 شهریور است 


مهلت شرکت در رویداد بین المللی روح مقاومت تا 21 شهریور است 

مجید خوبی زاده گفت: رویداد بین المللی روح مقاومت از 14 خرداد و هم زمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) آغاز شده و 21 شهریور هم زمان با چهل سالگی دفاع مقدس به پایان می رسد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: رویداد بین المللی روح مقاومت از ۱۴ خرداد و هم زمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) آغاز شده و ۲۱ شهریور هم زمان با چهل سالگی دفاع مقدس به پایان می رسد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: رویداد بین المللی روح مقاومت، گام مهمی در راستای ترویج روح مقاومت و کشف گنجینه های معنوی وصایای شهدا برای بر هم زدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی می باشد که از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این مطلب که رویداد روح مقاومت در ۲ بخش ملی و بین المللی برگزار می شود، اضافه کرد: بخش بین المللی شامل بازخوانی قسمتی از وصیت نامه امام خمینی (ره)، سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و ابومهدی المهندس و سایر شهدا است.

خوبی زاده ابراز کرد: آثار تولیدی باید در محورهای، قرآن و عترت در وصیت نامه شهدا، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهدا، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهدا و آزاد باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برای شرکت در این رویداد ملی و بین المللی باید آثار خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند در رشته های فیلم موبایلی، کلیپ و نماهنگ، صوت (موبایلی)، عکس نوشت ( فیلم موبایلی، صوت و پادکست) شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در رشته فیلم موبایلی، باید در نظر داشته باشند حداکثر زمان فیلم 5 دقیقه و حتما باید به صورت (landscap افقی) گرفته شود و در قسمت تنظیمات تصویربرداری بر روی گزینه HD تنظیم شود.

وی اظهار کرد: در رشته های کلیپ و نماهنگ نیز حداکثر زمان کلیپ 5 دقیقه است و باید با کیفیت HD ارسال شود بنابراین علاقمندان حتی المقدور می توانند با نرم افزار کاهش حجم که آموزش آن در سامانه بچه های مسجد قرار داده شده، فایل خود را بدون افت کیفیت کم حجم کنند.

خوبی زاده افزود: علاقمندان به شرکت در رشته صوت (صوت موبایلی) در بخش تنظیمات برنامه ضبط صدا در تلفن همراه باید کیفیت را بر روی بالاترین حد آن قرار داده و بعد از پایان ضبط فرمت فایل را به MP3 تغییر داده و ارسال کنند، فایل صوتی و پادکست باید با فرمت MP3 ارسال شود و در صورت استفاده از موسیقی، صدای غالب نباشد ( حداکثر زمان برای بخش صوت 3 دقیقه می باشد).

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: همچنین علاقمندان به شرکت در رشته عکس نوشت باید با ارائه عکس شهید در یک قاب، نسبت به درج کل یا بخشی از وصیت نامه شهید به عنوان عکس نوشت اقدام می کنند ( طراحی پوستر با همین مضمون از امتیاز ویژه برخوردار است).

وی ابراز کرد: شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که در کلیه آثار ارسالی عنوان روح مقاومت حتما قید شود و ارائه نام و نام خانوادگی شهید، تاریخ ولادت و شهادت، محل شهادت، نام استان و نام مسجد و کانون در رشته های فیلم موبایلی، صوت و پادکست به صورت کامل و در رشته های کلیپ و نماهنگ و عکس نوشت به صورت متنی بر روی اثر الزامی می باشد.

خوبی زاده عنوان کرد: برای شرکت در این رویداد بین المللی محدودیت سنی وجود ندارد و کلیه گروه های سنی می توانند در آن حضور یابند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه اظهار کرد: جوایز بخش ملی این رویداد 40 کمک هزینه سفر مشهد مقدس هر یک به ارزش 11 میلیون ریال، 110هدیه به آثار برتر هر یک به ارزش 5 میلیون ریال است و همچنین در بخش بین المللی 20 جایزه به آثار برگزیده هر یک به ارزش 251 یورو اهدا می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش