سعید و امیر در انتظار پیشنهادات جذاب اروپایی/ بلاتکلیفی ستاره ها؛ چرا معروف و غفور تیم ندارند؟


سعید  و امیر در انتظار پیشنهادات جذاب اروپایی/ بلاتکلیفی ستاره ها؛ چرا معروف و غفور تیم ندارند؟

در حالی که به شروع فصل جدید لیگ های والیبال در سراسر جهان نزدیک می شویم، هنوز دو ستاره تیم ملی ایران تکلیف این باشگاهی خود را مشخص نکرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال سال 99 در ایران از نیمه شهریورماه استارت می خورد و اکثر تیم ها هم بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده اند. از سوی دیگر در میان لیگ های اروپایی هم لهستانی ها خیلی جدی کار خود را دنبال می کنند و قرار است تا یک ماه دیگر پلاس لیگا هم در فصل جدید استارت بخورد.


همچنین کشورهایی همچون فرانسه، ایتالیا و... هم به خاطر در پیش بودن المپیک توکیو در سال 2021 قصد آغاز زودهنگام فصل جدید لیگ والیبال خود را دارند.


اکثر ستاره های والیبال دنیا هم تیم فصل جدید خود را مشخص کرده اند و این روزها در تمرینات تیم باشگاهی خود حاضر می شوند چون دیگر خبری از بازی های ملی در سال 2020 نیست.


در این میان اما دو ستاره صاحب نام والیبال ایران همچنان بلاتکلیف هستند. سعید معروف که از سال قبل در چنین مقطعی با تیم بایک موتور چین قرارداد امضا کرد، به خاطر شرایطی که کرونا به وجود آورد، حتی یک بازی هم برای این تیم به میدان نرفت. او همچنان منتظر تعیین تکلیف قرارداد خود را با تیم چینی است چون با شرایط موجود گویا دیگر قرار نیست لیگ والیبال چین پیگیری شود و اگر هم این اتفاق بیفتد برای فصل جدید خواهد بود که به سال 2021 منتهی می شود.


طی هفته های اخیر سعید معروف پیشنهاداتی هم از برخی کشورهای اروپایی داشته. حتی آندره آناستازی، سرمربی تیم ورشوی لهستان در مصاحبه اخیر خود گفته بود قصد داشته پاسور تیم ملی ایران را جذب این تیم کند، اما به خاطر کرونا شرایط مالی این باشگاه به هم ریخته و ورشو بودجه کافی را برای جذب معروف نداشته است.


از سوی دیگر امیر غفور که فصل گذشته با یکی از بهترین تیم های باشگاهی جهان یعنی لوبه ایتالیا قرارداد داشت، این روزها در ایران حضور دارد و با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده است. پشت خط زن تیم ملی ایران که قراردادش با قهرمان ایتالیا به پایان رسیده، هنوز تصمیم خود را برای فصل جدید نگرفته و به پیشنهادات داخلی و خارجی خود پاسخی نداده است. ابتدا صحبت از انتقال غفور به لیگ کره با رقمی نجومی بود که این اتفاق رخ نداد و سپس بحث پیوستن او به سایپا مطرح شد که بازهم با پاسخ منفی شماره 10 تیم ملی ایران همراه شد.


به نظر می رسد غفور علاقه دارد به والیبال خود در اروپا ادامه دهد، اما شاید همین حالا برای انتقال او به یک تیم باشگاهی سطح بالا در اروپا کمی دیر شده باشد.


جالب است بدانید جدا از بلاتکلیفی معروف و غفور، سیدمحمد موسوی هم که با تیم سایپا قرارداد امضا کرده، این روزها به دلیل دریافت پیشنهاد جدی از لیگ لهستان به دنبال جدایی از این تیم و گذراندن دومین فصل متوالی در پلاس لیگا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس