پرداخت 351 میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان مددجوی کهگیلویه و بویراحمد


پرداخت 351 میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان مددجوی کهگیلویه و بویراحمد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 351 میلیون تومان کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

"خداخواست روحیانی" ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: یکی از فعالیت‌های شاخص ‏کمیته امداد در خصوص ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان اعطای کمک‌هزینه خرید جهیزیه و ازدواج به زوج‌های تحت حمایت است.
وی از بهره‌مندی 66 زوج تحت حمایت از کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص 351 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری دوره‌های آموزشی به‌منظور آشنایی مددجویان با مهارت‌های زندگی اشاره و تاکید کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه‌مدت در زمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت ازجمله برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور آمادگی نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک است.
روحیانی با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور ازدواج ادامه داد: زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای آغاز زندگی مشترک خود نیازمند حمایت خیران نیکوکار هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، وی بااینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد، تاکید کرد: بالا رفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشکلات اساسی جامعه است که حل این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت همه بخش‌ها است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن