دستگاه‌های اجرایی خدمات الکترونیک را افزایش دهند


دستگاه‌های اجرایی خدمات الکترونیک را افزایش دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که خدمات 8 ساله دولت باید به مردم بازگو شود، گفت: پیشنهاد شده در سطح شهرستان‌های 17 گانه استان تعداد 8 پروژه شاخص به عنوان نماد 8 سال خدمت دولت افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

علی مصطفوی روز چهارشنبه یک مرداد ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها و دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا در آخرین سال خدمت‌رسانی دولت برنامه‌ها به بهترین نحو احسن اجرا شوند.

مصطفوی بر افزایش خدمات الکترونیک توسط دستگاه‌های اجرایی و سایر ارگان‌ها به منظور کاهش تجمعات تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته سبب افزایش امید مردم می‌شود، خاطر نشان کرد: پیشنهاد شده در سطح شهرستان‌های ۱۷ گانه استان تعداد هشت پروژه شاخص به عنوان نماد هشت سال خدمات دولت افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه درمان و بهداشت و کادر پزشکی، افزود: مردم نیز باید در این میان اهتمام جدی داشته باشند و محدودیت‌هایی که در طول یک ماه گذشته اعمال شده باید مدنظر همگان قرار گیرد.

مصطفوی ضمن اشاره به انتقادپذیر بودن مسئولان، یادآور شد: انتقاد باید به دور از تخریب باشد به طوری که اگر به طور سازنده و منصفانه ایراد شوند با جان و دل پذیرا هستیم.

معاون استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، گفت: دستگاه‌های اجرایی در توزیع عادلانه اخبار و آگهی‌ها در میان اصحاب رسانه دقت کافی را داشته باشند تا حقوقی از فردی و ارگانی ضایع نشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی