«بانک پدیدآورندگان محتوای صنایع فرهنگی» راه‌اندازی شد


«بانک پدیدآورندگان محتوای صنایع فرهنگی» راه‌اندازی شد

بانک پدیدآورندگان محتوای صنایع فرهنگی از سوی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی راه‌اندازی شد.

«بانک پدیدآورندگان محتوای صنایع فرهنگی» راه‌اندازی شد

به گزارش ایکنا، پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، به عنوان نخستین پارک ملی علم و فناوری در حوزه علوم انسانی و صنایع خلاق فرهنگی در راستای تحقق مسئولیت‌ها و مأموریت‌های خود اقدام به راه‌اندازی «بانک پدیدآورندگان محتوای صنایع فرهنگی» کرده است.

راه‌اندازی این بانک با هدف تجمیع ظرفیت‌های تخصصی و ایجاد هم‌افزایی در تولید محتوای مورد نیاز تدوین برنامه‌های کلان صنایع فرهنگی و ایجاد جریان دانشی از طریق ساختارها و شبکه‌های موجود در این سازمان، بین اعضای بانک و مخاطبان است.

بر همین اساس از کلیه علاقه‌مندان و فعالان حوزه صنایع فرهنگی دعوت شده است محتواهای صوتی، تصویری و نوشتاری خود را جهت عضویت در این بانک ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای ارسال درخواست‌های عضویت خود باید ابتدا فرم درخواست عضویت را از سایت دانلود و پس از تکمیل در سامانه (/فرم درخواست عضویت.docx) بارگذاری کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند محتوای تولیدی خود را به نشانی الکترونیک s.soufi@usc.ac.ir یا واتساپ به شماره 09024343845 ارسال کنند. برای ارسال پستی نیز نشانی تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان قموشی، خیابان بهار، دانشگاه علم و فرهنگ، طبقه ششم، پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی اعلام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد