شناسایی و فراخوان 541 مشمول غایب در خراسان جنوبی 


شناسایی و فراخوان 541 مشمول غایب در خراسان جنوبی 

بیرجند - ایرنا - معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی از شناسایی و فراخوان 541 مشمول غایب از ابتدای سال جاری در استان خبر داد و گفت: طی این مدت یک هزار مشمول وظیفه عمومی به خدمت مقدس سربازی اعزام شده‌اند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید احمد حسینی افزود: از ابتدای سال جاری با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده درخصوص بیماری کرونا، خدمات‌دهی به مشمولان وظیفه عمومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مدت آموزش سربازی با توجه به شرایط موجود تا اطلاع ثانوی یک ماه تعیین شده است گفت: مشمولان غایب پس از سیر مراحل قانونی به مراکز آموزشی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: سلامت کارکنان وظیفه و مشمولان دوره ضرورت سربازی با جدیت پیگیری می‌شود و مشمولان پس از پذیرش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر گرفتن ظرفیت اتوبوس‌ها به مراکز آموزشی اعزام می‌شوند همچنین در چند مرجله تست‌های لازم درخصوص بیماری یا عدم بیماری از آنان اخذ می‌شود.

معاون وظیفه عمومی استان خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۲۵ جلسه بررسی کفالت و ۴۹ شورای پزشکی در استان برگزار و درخواست اعتراض معترضان یا سازمان وظیفه عمومی به نظر کارشناسان، در ۲ جلسه شورای عالی بررسی شده است.

وی گفت: کارت پایان خدمت مشمولان وظیفه عمومی حداکثر تا یک ماه پس از اتمام دوره سربازی صادر خواهد شد و افرادی نیز که کارت پایان خدمت خود را مفقود کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات پلیس + ۱۰ نسبت به صدور مجدد کارت اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی