پذیرش مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بوشهر آغاز شد


رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر از آغاز پیش ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در 6 کد رشته برای ورودی نیمسال اول تحصیلی 1399-1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی بوشهر، علی احمدی‌زاده با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به اعلام زمان پذیرش نهایی دانشجو از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از شهریورماه 99 و محدودیت ثبت‌نام از متقاضیان، پیش‌ ثبت‌نام متقاضیان شرکت در دوره‌های تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر از اول مردادماه آغاز شده است.

وی با اشاره رشته‌های تحصیلی این مرکز توضیح داد: آموزش‌های مرکز در مقطع و رشته هایی چون کاردانی حرفه‌ای‌ حسابداری-حسابداری مالی، کاردانی حرفه‌ای‌ بازاریابی، کاردانی حرفه‌ای‌ امور دفتری، کاردانی حرفه‌ای‌ بازرگانی-امور گمرکی، کاردانی حرفه‌ای‌ حسابداری-حسابداری دولتی، کاردانی حرفه‌ای‌ مدیریت کسب و کار ارائه می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: پذیرش دانشجو در مراکز آموزش علمی کاربردی بدون آزمون بوده و بر اساس شرط معدل صورت می گیرد.

احمدی‌زاده اظهار کرد: این نهاد در استان با سابقه آموزشی درخشان و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب و تدریس اساتید مجرب از بالاترین کیفیت و استانداردهای آموزشی برخوردار است.

حوزه های شغلی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر شامل تبلیغات، بازرگانی و تجارت، امور تجاری و کسب و کار، بازرگانی و تجارت، امور حفاظتی-بازرگانی و تجارت، خدمات صنفی- امور تجاری و کسب و کار، گمرک، لجستیک و ترابری، گمرک و براساس نیاز بازار کار است.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر و ارائه مدارک مورد نیاز (کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی -دیپلم، و یا پیش دانشگاهی- و کارت پایان خدمت برای داوطلبان آقا نسبت به تکمیل پرونده و پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان جهت ثبت‌نام اولیه می‌توانند به آدرس بوشهر، خیابان خلیج‌‍فارس (ساحلی)، جنب پارک مادر، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر مراجعه و یا با شماره های ثابت ۰۷۷۳۳۳۳۷۸۴۸ و ۰۷۷۳۳۳۳۷۸۴۷ و همراه ۰۹۹۱۴۵۲۸۶۲۱ و ۰۹۳۳۴۹۷۲۴۷۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس