تربیت نیروهای کارآمد از دستاوردهای جهاد دانشگاهی است


تربیت نیروهای کارآمد از دستاوردهای جهاد دانشگاهی است

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: از دستاوردهای مهم جهاد دانشگاهی در چهل سال اخیر تربیت نیروهای توانمند، متخصص، کارآمد و اثرگذار بوده که توانسته اند در سازندگی، عمران و توسعه کشور نقش آفرینی کنند.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا افزود: کادرسازی و تربیت نیروهای متعهد و توانمند در جهاد دانشگاهی به حل بخش بزرگی از مشکلات جامعه ایرانی کمک کرده است.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی با برخورداری از عنصر علم و دانایی به عنوان نهادی پیشرو در رصد و شناسایی نیازهای مهم، اساسی و استراتژیک کشور و رفع مشکلات مردم توانسته موفق عمل کند.

مقام عالی دولت در خاش ادامه داد: بهره گرفتن از تجربیات، مدیریت کارآمد و خدمات تخصصی و فراگیر جهاد دانشگاهی می تواند به پیشرفت کشور و صیانت از ارزشهای ناب میهن اسلامی کمک کند.

صالحی اظهار داشت: حضور نخبگان علمی در جهاد دانشگاهی و تولید علم و فناوری در این مرکز آموزش عالی سبب شده که در عرصه های مختلف شاهد درخشش نیروهای کارآمد و دلسوز کشور باشیم که هدف آنها کمک به ارتقای شاخص های توسعه ای و خدمت رسانی به مردم مومن و انقلابی ایران است.

فرماندار خاش گفت: جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف علمی و فناوری توانسته برای کشور افتخار کسب کند که خدمات تخصصی و علم و اقتصاد دانش بنیان نتیجه مجاهدتهای افراد دلسوز در این مرکز است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید