اتمام بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل در آزادشهر


اتمام بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل در آزادشهر

با بهره‌برداری از 591 واحد احداثی در شهرستان آزادشهر، عملیات بازسازی واحدهای خسارت‌دیده از سیل در شهرستان آزادشهر به اتمام رسید.

استاندار گلستان صبح امروز پنجشنبه ۲ مرداد در آیین بهره‌برداری از این واحد مسکونی در روستای نظر چاقلی شهرستان آزادشهر، گفت: در سیل سال گذشته ۱۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان آزادشهر آسیب‌دیده بودند که نیمی از آنها ۱۰۰ درصد تخریبی و نیمه دیگر نیازمند بازسازی بود که امروز همه این واحدها به اتمام رسیده است.

هادی حق‌شناس افزود: علاوه بر بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل، بنیاد مسکن دو اقدام مهم دیگر را در دست انجام دارد که یکی از آنها مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی است که در شهرستان آزادشهر، بیش از ۴۰۰۰ واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث مسکن حمایتی برای محرومین از دیگر اقدامات مهم بنیاد مسکن در استان است که تعداد ۱۰۰ واحد در این شهرستان در حال احداث است.

استاندار گلستان با اشاره به بهسازی روستاها توسط بنیاد مسکن، خاطرنشان کرد: امروز بهسازی ۸ روستا در شهرستان آزادشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، همچنین امروز ۱۱۵ پروژه عمرانی حوادثی سیل ۹۸ در ۱۰۵ روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به‌صورت نمادین در روستای عطا بهلکه شهرستان آزادشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!