دیدار تیم های فوتبال شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران


تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته بیست و دوم از مسابقات لیگ دسته دوم کشور، با نتیجه پرگل 4 بر یک میلاد مهر تهران را شکست داد.



این دیدار حساس که چهارشنبه شب و بدون حضور تماشاگر در استادیوم تختی انزلی برگزار شد، با گل‌های دقایق ۱۷ و ۴۵ نیمه اول و ۵۹ و ۶۶ نیمه دوم با دو گل پژمان ثباتی و گل‌های امین حقده و سید احمد سید صالح آهی کاپیتان تیم فوتبال شهرداری آستارا به ثمر رسید. تک گل تیم فوتبال میلاد مهر تهران را داود سعادتی در نیمه اول بازی و دقیقه ۲۰ به ثمر رساند. در این دیدار پربرخورد نیز تیم فوتبال شهرداری آستارا، آیدین مسعودی دروازه بان اصلی خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.
شهرداری آستارا که نماینده فوتبال استان گیلان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور است، به دلیل نبود نورافکن در ورزشگاه وحدت آستارا این مسابقه را در ورزشگاه تختی انزلی و بدون حضور تماشاگر و با همکاری هیئت فوتبال شهرستان انزلی برگزار کرد. شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با ۱۱ برد، ۴۰ امتیازی شده و با اختلاف ۲ امتیاز با سه تیم اول جدول در رده چهارم لیگ قرار دارد و از تیم‌های مدعی قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت