ساخت مجتمع‌های بین راهی یکی از نیازهای استان کرمانشاه است


ساخت مجتمع‌های بین راهی یکی از نیازهای استان کرمانشاه است

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: به دلیل موقعیت راهبردی کرمانشاه بر سر راه اصلی تهران- بغداد و نیز مسیر عتبات عالیات، ساخت مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی بسیار حائز اهمیت و از نیازهای استان است.

«هدایت حاتمی» روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه احداث مجتمع خدمات رفاهی برادران نظری شهرستان صحنه افزود: این‌پروژه نیز که در مسیر کنگاور به صحنه واقع شده می‌تواند در صورت تکمیل بخشی از نیازهای بین راهی اینمحور را رفع نماید.

او گفت: این بازدید نیز در جهت حل مشکلات و موانعی است که بر سر راه تکمیل و تجهیز این پروژه به وجود آمده است که از دستگاه‌های ذیربط خواسته شد که با هماهنگی بیشتر روند ساخت این پروژه را شتاب بخشند.

این پروژه در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال در ورودی شهرستان صحنه از سمت کنگاور در حال ساخت است.

جایگاه سوخت دو منظوره، خدمات خودروی، نمایندگی‌های خودروهای داخلی ،پایگاه اورژانس جاده‌ای، پارکینگ، هتل، تعمیرگاه تخصصی، اقامتگاه بوم‌گردی و سالن نمایش از جمله امکانات پیش بینی شده در این پروژه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه همچنین از کارخانه بهساز غذای زاگرس تولید کننده انواع کنسرو نیز بازدید کرد و در جریان نحوه تولید و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

حاتمی در این بازدید اظهار داشت: این کارگاه تولیدی یکی از کارگاه‌های فعال در حوزه تولید انواع کنسرو است که با تولید سالانه بیش از ۱۰ هزار تن زمینه اشتغال مستقیم ۴۵ نفر را فراهم آورده است.

وی در ادامه گفت: این بازدید به منظور حل مشکل این شرکت با اداره کار و نیز کمک به توسعه این شرکت در راه‌اندازی بخش تولید کمپوت صورت گرفت که با تمهیداتی که صورت گرفت امیدوارم در آینده شاهد راه‌اندازی بخش تولید

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !