نماینده حوزه انتخابیه مهریز تقویت بیشتر شوراهای اسلامی را خواستار شد


نماینده حوزه انتخابیه مهریز تقویت بیشتر شوراهای اسلامی را خواستار شد

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل شوراهای اسلامی در کشور یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است ،باید روز به روز این نهاد مدنی بیشتر تقویت شود که این کار نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم و جامعه دارد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز پنجشنبه در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان مهریز با قدردانی از اقدام‌های انجام شده افزود: مسوولان باید نسبت به حمایت و تقویت این نهاد در راستای پیگیری مسائل مردم فعالیت کنند.

وی ادامه داد: با وجود اهمیت نقش و جایگاه شوراهای اسلامی در کشور هنوز نگاه جدی در این مورد به این نهاد وجود ندارد و باید همه برای موفقیت بیشتر شوراها وظایف خود را انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق ، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اجرای مدیریت جامع خدمات در شهرها و روستاها با محوریت شوراها در حل مشکلات و خدمت بهتر به مردم بسیار موثر است.

صباغیان با بیان اینکه هم‌اکنون یک نیروی عظیم مردمی در جریان فعالیت شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها مشغول خدمت رسانی هستند، همکاری مردم و مسوولان را با آنها خواستار شد.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی باید نسبت به پیگیری مطالبات و نیازهای مردم و حل آنها با همکاری مسوولان در رده‌های مختلف اقدام کنند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس به اهمیت همکاری تمامی بخش‌ها و مسوولان برای حل مسائل اشاره کرد که به همدلی و هم‌افزایی بیشتری در این مورد نیاز دارد.

صباغیان همچنین از اعضای شوراهای اسلامی خواست همکاری و پیگیری بیشتری با بخشداری و فرمانداری‌ها برای پیگیری مطالبات مردم مناطق خود داشته باشند.

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت ۴۷ دهیار و شورای اسلامی دارد که حدود ۳۰ درصد جمعیت شهرستان در روستاها زندگی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا