عضو مجمع جوانان: حمایت از سامانه امید زندگی آمار طلاق کرمان را کاهش می‌دهد


عضو مجمع جوانان: حمایت از سامانه امید زندگی آمار طلاق کرمان را کاهش می‌دهد

کرمان - ایرنا - عضو مجمع جوانان استان کرمان و دبیر موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی گفت: دولت و بنگاه‌های اقتصادی با حمایت از توسعه سامانه مشاوره 'امید زندگی' می‌توانند در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در کاهش آمار طلاق و افزایش آمار ازدواج موفق جوانان در کشور و استان کرمان موثر واقع شوند.

رامین عبدلی روز پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار کرمان افزود: در صورت افزایش حمایت‌ها از سامانه امید زندگی امکان اجرای مشاوره ویدئویی و افزایش تعداد کاربران برای دریافت مشاوره در یک زمان واحد وجود دارد.

وی اظهار داشت: لینک سامانه ملی امید زندگی از هفته آینده از کافه بازار قابل دریافت می باشد و برای انتشار این سامانه در جامعه و استفاده مردم از خدمات آن نیاز به همکاری نهادها و دستگاه های مختلف متولی وجود دارد.

دبیر موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی گفت: رسانه‌ها، اپراتورها و اپلیکیشن‌ها در تبلیغ این سامانه نقش موثری داشته و نیازمند همکاری آنها هستیم .

وی تصریح کرد: این سامانه در قالب وب سایت http://www.omidezendegi.com و برنامه کاربردی موبایل _اپلیکیشن اندروید به دلیل نیازی که مراکز تخصصی ازدواج و خانواده در سطح کشور به همین زیرساخت‌ها دارند، طراحی و اجرا شده است.

عضو مجمع جوانان: حمایت از سامانه امید زندگی آمار طلاق کرمان را کاهش می‌دهد

عبدلی تأکید کرد: افراد با ثبت نام مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در این سامانه می‌توانند محتوا و خدمات خود را بصورت آنلاین و آفلاین به مردم ارائه بدهند در واقع این سامانه نقش مارکت پلیس را داشته و به نوعی صنعت مشاوره بحساب می‌آید.

عضو مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان افزود: این سامانه پکیج‌های مختلفی ارایه می‌دهد که شامل محتوای تصویری، مقاله و خدمات مشاوره ای است.

وی ادامه داد: این سامانه برخلاف سامانه های دیگر یک ویژگی منحصر به فرد دارد آن هم سیستم سامانه به‌صورت متمرکز بوده و براساس نیاز کاربران طراحی شده و از لحاظ امنیتی و زیر ساختی می تواند حرف اول را بزند.

عبدلی یادآور شد: از ویژگی های دیگر سامانه مقرون به صرفه بودن و دسترسی به آن در هر زمان و مکان و حضور اساتید و کادر مشاورین متخصص از سراسر کشور می باشد .

وی گفت: خدمات قابل ارائه در سامانه مشاوره ازدواج ، خانواده ، فرزند پروری ، سبک زندگی ، مشاوره فردی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ذکر شده است.

همچنین در این نشست رامین عبدلی گزارشی کامل از سامانه ملی امید زندگی (خدمات مشاوره ای بصورت آنلاین، آفلاین و تلفنی ) ارایه کرد.

شعار سامانه ملی امید 'ما برای حال خوب شما تلاش می کنیم' است.

سامانه ملی امید زندگی یکی از پروژه های موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی است که مشاوره آنلاین ، آفلاین و تلفنی با حضور مراکز تخصصی مشاوره ازدواج، خانواده دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان در حوزه مرتبط با ازدواج ،خانواده ، فرزند پروری ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مباحث فردی به جوانان و خانواده ها مشاوره می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور