حمله اراذل و اوباش به مرکز اورژانس بیمارستانی در تبریز +عکس و فیلم


حمله اراذل و اوباش به مرکز اورژانس بیمارستانی در تبریز +عکس و فیلم

امشب چند نفر از اراذل و اوباش به مرکز اورژانس بیمارستان اهر حمله کردند و پنج نفر از کادر درمانی اورژانس بیمارستان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

خبرگزاری مهر: پنج نفر از کادر درمانی اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر در حمله اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و خسارت‌هایی نیز به اموال بیمارستان وارد کردند.

یکی از پرستاران اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر که مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفته بود در توضیح حادثه به خبرنگار مهر گفت: مدتی نگذشته بود که شیفت را تحویل گرفته بودیم ۴ نفر با لحن بی‌ادبانه و فحش وارد اورژانس بیمارستان اهر شدند و سپس با توهین و تخریب اموال و دستگاه‌های اورژانس موجب وحشت بین کادر درمانی و بیماران شدند.

حمله اراذل و اوباش به مرکز اورژانس بیمارستانی در تبریز +عکس و فیلم

وی افزود: بنده و ۴ نفر دیگر از همکاران کادر درمان و یک نفر از نگهبانان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، شرایط به گونه‌ای بود که با میله آهنی به کادر درمان حمله می‌کردند.

این پرستار اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر ادامه داد: بعد از این‌که مانع خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه‌کننده شدند و خسارت‌هایی را به بار آوردند، کادر درمانی را نیز تهدید کردند که اگر حرکت اضافی کنید با چاقو می‌زنیم.

وی بابیان اینکه این اولین‌باری نیست که اراذل و اوباش به اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر حمله می‌کنند و هر بار کادر درمانی خواسته یا ناخواسته مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، گفت: حجم مراجعات به بیمارستان اهر با وجود شرایط شیوع کرونا بیش از حد است و بعضاً می‌گویند به بیمار رسیدگی نمی‌کنیم در حالی که در طول ۱۲ ساعت کاری هم و غم ما ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

حمله اراذل و اوباش به مرکز اورژانس بیمارستانی در تبریز +عکس و فیلم

این پرستار گفت: این افرادی که فضای اورژانس را ناامن کردند و مانع خدمات‌رسانی به سایر شهروندان شدند، مشکل خاصی نداشتند، فقط یک خونریزی کوچک در انگشت داشتند و قبل از آن هم می‌بایست به یک کودکی که دچار سوختگی شده بود رسیدگی می‌کردیم و چون نتوانست نوبت را رعایت کند با عصبانیت امنیت و آرامش فضای بیمارستانی را مختل کردند.

وی خاطرنشان کرد: کادر درمانی از بابت خدمات‌رسانی و مواجهه با بیماران کرونایی که مدام بر آمار مبتلایان اضافه می‌شود تحت فشار هستند و ایجاد ناامنی را دیگر نمی‌توانند تحمل کنند.

اگر امنیت کادر درمان تأمین نشود نمی‌توانیم خدمات ارائه دهیم

محمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد ناامنی اراذل و اوباش و تخریب و ضرب و شتم ۵ نفر از کادر درمان اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: در صورتی که امنیت کادر درمان اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر تأمین نشود، نمی‌توانیم خدمات ارائه کنیم.

حمله اراذل و اوباش به اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر و ضرب و شتم و تخریب اموال بیمارستان اهر اولین‌بار نیست که اتفاق می‌افتد و همواره کادر درمانی از ناامنی که اراذل و اوباش ایجاد می‌کنند اظهار نگرانی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند