فعالیت های فضای مجازی در خدمت اجرای طرح ملی و قرآنی بشارت 1454


فعالیت های فضای مجازی در خدمت اجرای طرح ملی و قرآنی بشارت 1454

قائم‌مقام فضای مجازی رسانه ملی با حضور در برنامه مصباح شبکه قرآن و معارف سیما، فعالیت‌های طرح ملی و قرآنی بشارت 1454 در فضای مجازی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سعید مقیسه، قائم‌مقام فضای مجازی رسانه ملی با حضور در برنامه زنده «مصباح» شبکه قرآن و معارف سیما، ، به تشریح فعالیت‌های طرح ملی و قرآنی بشارت ۱۴۵۴ در فضای مجازی پرداخت.
مقیسه اظهار کرد: طبق آماری که از سوی شبکه قرآن و معارف سیما ارائه شد، تعداد مخاطبان طرح در فضای مجازی نسبت به سال گذشته از رشد ۵۴ درصدی برخوردار شده است. همچنین، از آغاز اجرای این طرح روزانه شاهد بیش از 20 هزار پیامک و بیش از ۱۲ هزار مراجعه به سایت شبکه هستیم.

مقیسه در رابطه با امکانات سایت طرح ملی و قرآنی بشارت 1454 نیز بیان کرد: بخش‌هایی در سایت که به عنوان محتوای طرح وجود دارد، ویدیوهای مسابقه روزانه طرح، قسمت‌های پخش شده ویژه طرح، بخش ارتباط با استان‌ها، آخرین رویدادها و اخبار مربوط به طرح، طرح درس‌های روزانه، لینک‌هایی که مخاطبان را به دیگر سایت‌ها راهنمایی می‌کند، بخش مربوط به آرشیو طرح بشارت، اسامی برگزیدگان قرعه‌کشی مسابقه ۱۴۵۴ و ... از جمله مواردی است که در این سایت گنجانده شده است.

مقیسه با بیان اینکه مخاطبان برای دانلود اپلیکیشن سپهر نیز می‌توانند به نشانی sepehr.irib.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: کسانی که احیاناً نمی‌توانند در زمان پخش از آنتن، برنامه مورد نظر خود را مشاهده کنند، می‌توانند به به پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما رجوع کنند و برنامه مورد نظر خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: فعالیت دیگری که در فضای مجازی انجام شده شامل،بارگذاری سئوالات روزانه ،طرح درس در کانا ل های سروش،ایتا،گپ می باشد ،همچنین در تلویزیون‌های تعاملی مخاطبان می‌توانند همه برنامه‌هایی که در شبکه قرآن و معارف سیما به ویژه در رابطه با طرح ملی و قرآنی بشارت ۱۴۵۴ انجام می‌شود را به صورت مستمر مشاهده کنند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند